niedziela, 7 stycznia 2018

Lektura. Znów smog atakuje.

Rano wymyśliłem suchara. Smog pojawił się znów w Warszawie, z tej okazji prezentuje suchara: ,,W Krakowie jest Smok wawelski, a w Warszawie Smog warszawski". :D Już czuję powiew Sahary. 

Czytam sobie książkę o solowych dokonaniach Kazika, jak na razie jest mega ciekawa, omówienia płyt są poprzedzielane różnymi innymi informacjami z życia i twórczości Kazika. Poza tym układ jest podobny jak w ,,Białej księdze Kultu", czyli przed omówieniem płyty są anegdoty dotyczące jej nagrywania. A to jak zawsze jest dla mnie najciekawsze. :) 

Chyba zapoznam się nieco głębiej z twórczością Joy Division. Tak jakoś mnie naszło jak robiłem swoją listę na podstawie TOP-u Wszech czasów Trójki na zajęcia z angielskiego. 

Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. Już ja sobie wyobrażam smog w moich rodzinnych Katowicach :( Będzie gorzej, bo zapowiadają mroźną, słoneczną i raczej bezwietrzną pogodę. Powinieneś chodzić z maseczką, tak ostentacyjnie, aby Cie politycy zauważyli ;)

    Twoje rozważania o muzyce, to dla mnie czarna magia ;) Nie moje klimaty, ale wcale Ci Twoich nie wypominam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo ten smog połknie całą Polskę...
    Czasami książki i filmy o powstawaniu zjawisk, rzeczy itp. bywają ciekawsze, niż wymienione:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Krakowie są od dawna smog i smok i trzeba z nimi życie sobie układać.
    Lubię muzykę Joy Division, takie ciekawe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzięki opadom deszczu nawet nie jest najgorzej - ale skoro idzie mróz, to będzie katastrofa. Muszę sobie sprawić tę książke o Kaziku, zaciekawiłes mnie, nie wszystko co nagrał mi pasuje, ale sporo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie smogi, jakie ich opisywanie... Wiatr wieje, to skąd ten okrutny smog?

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o tym, by znaleźć spokojny czas na lekturę, więc korzystaj! Okna zamknąć i czytać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też smog... w sobotę strach było wyjść na zewnątrz, bo nie było czym oddychać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazik nie moje klimaty ;) ale książki już tak, pochłaniam nałogowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Krakowie jest na pewno dużo gorsza sytuacja, nie mniej i w Warszawie trzeba pamiętać o maskach https://zdrovi.pl/k/maski-antysmogowe/maski-antysmogowe-respro-allergy/ samo oczyszczanie powietrza w domach i biurach to za mało, maseczki to konieczność przy takich stężeniach pyłów.

    OdpowiedzUsuń