sobota, 9 lipca 2022

Reklama serwisu na S. Muzyczne rozmyślania.

Ostatnio jak słucham radia to co jakiś czas pojawia się reklama serwisu sprzedażowego na literę S. Co najdziwniejsze w czasie trwania reklamy dowiedziałem się, że do 8 lipca (chyba) za nie otrzymane produkty zwracają nam pieniądze. LOL. Może coś pokręciłem, bo towarzysząca całości pioseneczka wkurza mnie do poziomu byka na arenie do corridy i źle usłyszałem. Nie mniej ciekawa oferta. :D Po 8 lipca za nie przysłane zamówienia nikt nie odpowie według spotu. 

Zacząłem dość intensywną rozkminę dotyczącą tego, który z zespołów należący do tzw. Wielkiej Czwórki muzyki grunge jest najlepszy. I wyszło mi, że tak naprawdę nie ma dobrej odpowiedzi. Każdy z tych zespołów stworzył kamienie milowe muzyki, nad tym nie ma co się rozwodzić. Nie mniej w moim osobistym rankingu nieco na szpicy jest obecnie Alice in Chains. Ale jak będzie na przykład za miesiąc, tego nikt nie wie. Zbliżona sytuacja będzie jak zacznę rozmyślać, który zespół jest najlepszy z Wielkiej Czwórki Trash (tu wskazanie na zespół Slayer). :) Nie wiem skąd biorą się takie rozmyślania muzyczne, jednak mają taką zaletę, że można sobie porównać sporo muzyki z tym nieuchwytnym ,,czymś". 

Dziś polecam: Ścianka (rock, rock alternatywny), Percival Schuttenbach (folk Prog rock, folk metal) oraz Lenny Valentino (rock alternatywny, dream pop). 

Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Kompletnie nie wiem, o czym do mnie rozmawiasz, ani nie znam serwisu na S, ani ich reklamy, ani muzyki grunge.
    Ale bylam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj się nie wypowiem, bo serwisu nie znam, reklamy nie słyszałam, grunge nie słucham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawniej mówiono ; reklama dźwignią handlu;
    teraz reklamy nas osaczają; czasami nas nabierają.
    Byle nie dać się zwariować i oszukać.
    Taka muza mnie nie kręci; mam inną w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chyba jednym z niewielu ludzi którzy gdyby nie ciekawość nigdy by nie zobaczyli tej wkurzającej reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwis na S już takim szturmem zdobywa wszelkie kanały komunikacji, że zaczynam się obawiać, gdy otwieram lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama rządzi się swomi prawami. Nie znam tego serwisu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego serwisu. Ciekawość mnie teraz zżera co to takiego?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A dlaczego bierzesz pod uwagę tylko wielka "czwórkę". Nie może być piątka lub trójka?
    Nie słucham reklam to i serwisu nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pojęcia o czym mówisz. ;) A i muzyka grunge to raczej nie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wiem, o jaki serwis na S chodzi, ale ja tam zakupów nie robię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, też jestem ciekawa co to za serwis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja nie znam tego serwisu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nawet bladego pojęcia o czym piszesz, od jakiegoś czasu nie słucham radia (nawet niemieckiego), TV to nie oglądam od sierpnia 2019 r, a muzyki słucham od rana do nocy, ale to co lubię z YT. Miłego dla Ciebie- anabell

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciepło Cię pozdrawiam. Jesienna.

    OdpowiedzUsuń
  15. te wszystkie Wielkie Czwórki, Trójki, czy inne Siódemki, to w sumie zawracanie tyłka, ale gdy tak dla czystego sportu to rozważę, to z Wielkiej Czwórki Thrashu wywaliłbym Megadeth /których notabene lubię i cenię/ i dokooptował Testament + Exodus, tworząc Wielką Piątkę...
    no, ale cóż, to wszystko kwestia gustów, o których jak wiadomo dyskusja jest bez sensu...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli to ta reklama, o której myślę, to wszystkie dzieciaki w szkole to śpiewały, koszmar!
    Wydaje mi się, że nawet gusta muzyczne zmieniamy z wiekiem, więc nie wiadomo, co polubimy pewnego dnia...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie
    Reklama dźwignią handlu, wiadomo, że jak chwytliwa to przyciągnie do siebie więcej osób - chociażby z ciekawości. Gdy reklama jest piosenką, zapada w pamięć na dłużej np. gdy przechodzę obok półki z chemią do czyszczenia pralek pierwszy w oczy rzuca się Kalgon, bo "dłuższe życie każdej pralki to kalgon" (celowo napisane z błędem :D). Z tego sklepu nie zamawiałam, ale to coś na zasadzie Ali czyli tanio, bardzo tanio, daleko, made in china i zagubione paczki to nic nadzwyczajnego chodź to trudne do wyjaśnienia. Sama tego nie rozumiem. Ale reklama działa. Chodź jest na maksa wkurzająca, to dużo osób ją zna, śpiewa, nuci przez co portal z paczkami widmo się rozrasta ale spoko, za zgubioną paczkę będzie zwrot gotówki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Serwis na S, muzyka grunge... zjawiska poza moim zasięgiem...

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię wszystkie Twoje dzisiejsze polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do grungu to Nirvana i nie ma mowy, aby było inaczej. Nirvana Forever. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta reklama niszczy moje uszy, rujnuje psychikę i ogólnie nie potrafię przetworzyć informacji, które gdzieś tam sie pomiędzy tym dźwiękiem przewijają, bo mam w głowie jedno - żeby zamilkło 🙈😅

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam tak, że kiedy włącza się reklama, ja się wyłączam... Niestety nie wiem o jakiej reklamie piszesz,bo ich nie słucham.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie od wielu lat numerem jeden jest niezmiennie Pearl Jam, jeśli mówimy o Wielkiej Czwórce z Seattle :)

    OdpowiedzUsuń