piątek, 7 kwietnia 2023

Na Wielkanoc.

Życzę wszystkim, aby mogli spędzić Wielkanoc w gronie rodzinnym, aby mogli skupić się na takich jej aspektach, które dla każdego mogą znaczyć coś odrobinę innego. Życzę także odnowienia duchowego, realizacji zamierzeń i ogólnie wszystkiego dobrego. 

W niedzielę na śniadanie wielkanocne idziemy do naszej sąsiadki z podwórka. W poniedziałek z kolei idziemy na obiad do mojej Mamy Chrzestnej. Będziemy wtedy rzut beretem od nowego mieszkania. :) Ogólnie rzecz ujmując odpowiada mi taka sytuacja, oczywiście weźmiemy ze sobą coś niecoś do jedzenia, żeby nie było. 

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Tobie i Twoim bliskim również dobrych świąt życzę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, spokojnych Świąt . Radosnego Alleluja, Piotrze.
    Całkiem niezłą opcję wybrałeś. Ja w pierwszy dzień świąt przyjmuję gości, a w drugi idę w gości. Staram się nie szaleć z zakupami i wykreślać potrawy pracochłonne i drogie( albo jedno i drugie) ale i tak trzeba trochę się przygotować
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Alleluja ! K

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych Świąt Wielkanocnych i mokrego Dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  5. To sympatycznie zapowiada się twój świąteczny czas, pozdrowienia dla Mamy:-) Dobrego czasu i lepszej pogody!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Felices pascuas te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro wiosna to słońca, ciepła, zieloności i radości.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i również życzę zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych świąt pachnących wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  11. W świetle takich planów, życzę zdrowia i świetnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świąt zdrowych i pełnych wiosennego optymizmu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia. Ja Tobie też z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. I had a great Easter sunday. Happy Easter.
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie
    Ja na Wielkanoc poszłam do mojej mamy i mojego taty- do budynku obok :) przyjechała też moja babcia i teściowie, więc było zabawnie :) życzę Ci wszystkiego dobrego, samych serdeczności i dużo zdrowia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabiegane Święta :)
    Mam nadzieję, że minęły spokojnie. Mnie głównie pierwszy dzień świąt. Reszta w pracy. I wielka sobota i poniedziałek. Cóż, takie życie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że święta były udane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że święta fajnie minęły :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj poświątecznie
    Niech to będzie również dobry czas dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że wspaniale spędziliście ten czas, tak jak planowaliście :). Wszystkiego dobrego także po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę słońca i wiosny w sercu.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda na to, że Święta minęły Ci przyjemnie. U mnie skończyło się grypą żołądkową ;)

    Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w tym roku takie święta, że szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za życzenia. U mnie też święta upłynęły pod znakiem spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  25. A skoro już po świętach, to życzę po prostu wszystkiego dobrego, bez względu na porę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za życzenia Piotruś.

    OdpowiedzUsuń