sobota, 7 września 2019

Przed wyjazdem.

Jutro jedziemy nad morze, do Dębek. Będzie to nasz pierwszy raz w tym rejonie wybrzeża. Ciekawe czy nam się tam spodoba. :)

Byłem dziś kupić sobie książki. W sumie to wyszło mi, że jestem już okrutnie nakręcony na nowe książki, względnie płyty z muzyką. Kupiłem pięć książek.

1. Andrzej Pilipiuk- ,,Karpe bijem", 
2. Norman Ohler- ,,Trzecia Rzesza na haju", 
3. Mayte Garcia- ,,The Most Beautiful. Moje życie z Prince`em", 
4. Barbara Mujica- ,,Frida", 
5. Ewa Ornacka- ,,Zrozumieć zbrodnię". 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Daj znać, co z tej listy było naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo różne lektury, ale chyba nie zabierasz wszystkich? Spacery przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu i pięknej pogody!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..wspaniałego spędzenia czasu nad morzem, relaksującego wypoczynku!

    - pozdrawiam seredcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My z mężem uwielbiamy Dębki, jeździmy co roku☺ Miejsce bardzo kameralne, nie przypomina typowych kurortów, ale to przyjemna nadmorska wieś, udanego wypoczynku☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Od tego gdzie spędzasz czas, ważniejsze jest jakie masz nastawienie. Pozytywny relaks i dobre inicjatywy potrafią zmienić najnudniejszy kurort w fantastyczną zabawę.

    Punkt 4 i 5 mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń