poniedziałek, 23 września 2019

Lekarski dzień.

Rodzicielka rano pojechała do neurolog w związku ze swoimi zawrotami głowy (na szczęście jak na razie minęły, po wprowadzeniu leków przez lekarkę pierwszego kontaktu). Otrzymała dwa skierowania na badania specjalistyczne, zapisała się od razu i właściwie tyle. Bo terminy są na początek roku 2020. 

Staruszek z kolei pojechał oddać krew, bo w środę będzie u onkologa, dowie się między innymi o wynikach tomografii i dalszym działaniu. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze (bowiem Staruszek już znacznie mniej narzeka na dolegliwości, pewnie to przez naświetlania i chemię guz się zmniejszył). 

Jutro jadę do urzędu pracy. Ciekawe czy dostanę propozycję jakaś. 

Dziś polecam: Alcest (shoegaze, post-metal, black metal), Alestorm (folk metal, power metal) oraz Akhenaton (symfoniczny black metal). 

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Na zawroty przebadali mnie kiedyś dokładnie i nic. Jakoś minęły.
    Cieszę się, że twój tato reaguje na leczenie, to dobry znak i trzymam kciuki za ciekawą pracę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wszystko bedzie dobrze! I tego sie trzymajmy.
    Co do zawrotow glowy, wybralabym sie na miejscu Twojej mamy jeszcze do laryngologa i zbadala blednik. Tez kiedys mialam kolowacizne w glowie i winny okazal sie wlasnie blednik, ktory przestal szalec po terapii lekami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyczyn zawrotów głowy jest niestety bardzo wiele, od całkiem drobnych i łatwych do usunięcia jak np. picie zbyt małej ilości płynów na dobę po poważne, często niełatwe do wykrycia i do wyleczenia.
    No ciekawe co Ci wynajdą w tym Urzędzie pracy.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W roku 1995 dostałam kilka skierowań na badania neurologiczne właśnie. Siedziałam i telefonowałam, bo chciałam znaleźć placówkę, w której będę mogła większość z nich zrobić za jednym zamachem. Szukałam(i nie znalazłam), aż termin skierowań minął. Jak to dobrze, że już końcówka 2019, bo do 2020 tylko kilka miesięcy zostało. Zdrowia dla całej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń