środa, 31 października 2018

Przed listopadem.

Byliśmy dziś na cmentarzu u Dziadków ze strony Staruszka, wujka i krewnej od rodziny Staruszka. Już teraz dość dużo osób korzystało z linii cmentarnych, wolę nie myśleć co będzie działo się w najbliższych dniach. A tak sprawa jest załatwiona bez nerwów, szarpania się, tłoczenia w komunikacji miejskiej itd. Ale jak to od jakiegoś czasu próbuję wyznawać: niech każdy robi jak uważa, byleby drugiej osoby nie krzywdził przy tym. 

Dziś polecam: The Verve Pipe (post-grunge, rock alternatywny), Thy Art Is Murder (deathcore) oraz Theatre Of Tragedy (gothic metal, death/doom, doom metal, industrial metal). 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. U nas jutro komunikacja miejska za darmo, może skorzystam w jedną stronę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to szczescie, ze u nas nie obchodzi sie tego targowiska cmentarnej proznosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze w Warszawie porządkowałam groby tydzień wcześniej i 1 listopada siedziałam wygodnie w domu, podziwiając w TV te korowody samochodów, tłumy ludzi i słuchając porażających statystyk wypadkowych.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cmentarna linia uniemożliwia pochwaleniem się nowym samochodem, to jak to tak?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś odwiedziłam groby ale rano by uniknąć tłoku i w autobusach i na cmentarzu

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też komunikacja miejska jest dzisiaj za darmo, chociaż ja wolę sobie ten kilometr już podejść niż przejechać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam za miastem, na grobie dziadka, na małym w sumie cmentarzu, więc udało się uniknąć jakichś mega korków.

    OdpowiedzUsuń