piątek, 11 października 2019

Kontynuacja działań. Plany.

Byłem dziś na pierwszej części badań. Całość ograniczyła się do wywiadu zdrowotnego u pielęgniarki. W sumie jest to dobre rozwiązanie, bo w poniedziałek będę krócej siedział u pani doktor (będzie miała zarys moich problemów zdrowotnych w formularzu, jedynie dopowiem coś niecoś jak będzie konieczność taka). We wtorek z kolei mam spotkanie organizacyjne, w sumie będzie dość podobne do tego jakie miałem przy stażu we współpracy z urzędem pracy w tym miejscu. 

Mamy już nową kuchenkę, na razie nie możemy przyzwyczaić się do nieco zmienionego wyglądu całej kuchni (wcześniej mieliśmy sprzęt brązowy, teraz srebrny). Ogólnie jednak jesteśmy zadowoleni z zakupu. 

Jutro jedziemy na działkę do rodziny Staruszka. W sumie nawet podoba mi się ten pomysł. 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. hello
      antykwariat.J.G.Frazer"Złota gałąź"1971r.
      Wit.

      Usuń
    2. Chętnie bym zastanowił się nad przyjęciem uwalnianych książek. Tylko na razie miejsca brak. Nie mniej jak coś się w tym zakresie zmieni to będę otwarty na takie działania. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. I znowu te imprezy pracownicze. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem miłych spotkań rodzinnych, przy pięknej pogodzie😀🌞☕
    A potem tylko pozytywnych chwil w pracy🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko gra, buczy i jest na najlepszej drodze. Do sukcesu oczywista. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli ogólnie dobrze. To bardzo dobrze :)
    Podobno pogoda ma być ładna w ten weekend, więc wypad na działkę to dobry pomysł :)

    Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tylko zdrowie dopisywało, reszta jakoś się ułoży, mam tu na myśli staż.
    O jak ja lubię zmiany zwłaszcza w kuchni, sypialni, salonie i...wszędzie. Stagnacja to monotonia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. hello
      Kontynuacja działań....
      codziennie uwalniam książki(dziś do 14)w bibliotece wojewódzkiej
      -T.Szolc"Chłodnictwo"
      -A.Ripley "Scarlett"2tomy
      -S.Bernatowicz,P.Wolny"botanika dla limnologów i rybaków"
      Witt

      Usuń
  8. Ja też mam teraz srebrną kuchenkę. Pogoda ma byc wspaniała, więc używajcie słońca i świeżego powietrza...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj

    Nie ma to jak kupiec zadowolony z zakupu. Ja bardzo lubię kupowac wyposażenie do domu. Jak się miewa tata?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń