niedziela, 13 października 2019

Plan wykonany. Obserwacje.

Wykonaliśmy bez problemu plan na dziś. Po głosowaniu posiedzieliśmy nawet w parku trochę, bo pogoda bardzo dopisała. 

Jak wracaliśmy to zauważyłem parę metali, dziewczyna z białymi dredami, w jeansowej katanie grupy Death (z okresu płyty ,,Leprosy"). Chłopak bliższy modelowemu wyobrażeniu metala, w jeansowej katanie grupy Motorhead. Muszę powiedzieć, że niektóre stylizacje dla tej subkultury robią wrażenie. Sam miałem kiedyś kurtkę z naszywkami m.in. Black Sabbath, System Of A Down, Judas Priest i Iron Maiden. Tylko czas się obszedł z nią niemiło. :) Ale zawsze można wrócić do tradycji. 

Jutro będę trochę jeździł po Warszawie. Muszę jeszcze zaplanować jak przejechać pewne odcinki. Ale na pewno ogarnę sprawę. 

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Zawsze się bałam metali. I chyba tak zostanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardziej balabym sie bezmozgich kiboli, co to buk-chonor-wloszczyzna, patryjotyzm i "bic pedala". Jeszcze nie slyszalam, zeby metale robily tyle szkod, co ci chuligani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podziwiam niektórych za odwagę w doborze stroju, który odbiega od przeciętności i potrafią ciekawie to nosić:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obracałam się w gronie osób słuchających tej muzyki, dokładnie tych zespołów, które tu wymieniłeś, ale nie zapałałam do nich miłością. Nie ta nuta. Do mnie dużo bardziej przemawiał zawsze polski gotyk. No i Gothem potem się stałam i stylistycznie byłam na ulicy zjawiskiem. Niestety nie zawsze miło odbieranym, a szkoda, bo uważałam to za artyzm, zaś inni, za satanizm. Szkoda, wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogarniaj i ciesz się dniem🤗
    A ja,to grzeczna dziewczynka, żadnych dredów, podatnych dżinsów, czy ćwieków.
    Serdeczności przesyłam 🌞🍁☕🙋

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście pogoda piękna! A metalowe klimaty to nie moja bajka,ale stylizacje wyglądają ciekawie ☺

    OdpowiedzUsuń