sobota, 3 marca 2018

Żadnych wskazówek, żadnej podpowiedzi.

Jak na razie nadal czekam na choćby małą wskazówkę, która pomogłaby mi w napisaniu tego projektu ustawy na zaliczenie, bo nadal czuję się tak, jakbym miał zrobić projekt np. z matematyki, której nigdy nie polubiłem. Na szczęście mam jeszcze nieco czasu na to, mam nadzieję, że niedługo znajdę ten początek nitki, przy pomocy której znajdę wyjście z tego labiryntu mojej niewiedzy. 

Dziś polecam: Obywatela GC (nowa fala, art rock), a także moje dwie ulubione formacje Kult (rock alternatywny) oraz Kazika Na Żywo (rapcore, rock). Szkoda, że ta ostatnia grupa już nie istnieje, jednak zostawiła po sobie sporo znakomitej muzyki. Miałem okazję być na ich koncercie w okolicy 2012 roku, wrażenia niesamowite, tak samo jak po koncercie Kultu. :) Można powiedzieć, że jestem wielkim fanem Kazika i tego co robi artystycznie. 

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Pisanie ustawy to duże wyzwanie, bo życie pokazuje, że nie zawsze Ci co je piszą, robią to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wybrałem takie studia podyplomowe, by poznać jak właściwie podchodzić do pisania ustaw ale też aktów wewnętrznie obowiązujących. Poza to zawsze jest jakaś odmiana, w końcu mam więcej praktyki niż teorii.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Obywatel GC uruchamia we mnie lawinę wspomnień.

    O czym jest ten projekt ustawy na zaliczenie, bo niestety nie pamiętam... Pewnie nie będę w stanie pomóc, ale może będę mieć jakiś niesamowity przebłysk geniuszu, nigdy nie wiadomo ;)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kulu chyba jeszcze gdzieś mam Tata2.
    Płytę nawet często słuchałam, dopóki Staszka Staszewskiego w oryginale nie wysłuchałam.
    I niestety Taty klimaty bardziej mi odpowiadały

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś w podobnej sytuacji jak ja na studiach. Wykłady miałam z kimś innym, niż ćwiczenia , a egzamin z jeszcze inną osobą i bądź tu mądry czego uczyć sie na egzamin...
    Dzisiaj bardziej swojskie klimaty muzyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze współczuję tego męczenia się z projektem, oby nie trwało to już długo.
    Kult <3 Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. uczuciowesmaki3 marca 2018 21:24

    "Szukajcie a znajdziecie, pukajcie a będzie wam otworzone" ;-))
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba znalazłem. Niewiele, bo tylko wskazówkę jak zrobić projekt, jednak zawsze to coś.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Kiedyś jeździło się po wskazówki do Moskwy. A teraz chyba wystarczy do Torunia pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Klik dobry:)
    A może projekt ustawy o niedobrych ustawach/ustawodawcach? ;-)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Młody, może napisz coś swojego bez brania pod uwagę Kopernika, jak Ci radzą czy o ... Mam świetny pomysł ale nie mam czasu by referować a potem Ci pomagać więc zmilczę. Jutro będę miała świetny dzień jak z ...Praderą, Jankiem chyba...bo moja pamięć...wyjątkowo kiepska....bez Kwiatuszka Jabłoni.
    A tak przy okazji ...marudzisz z tymi studiami jak byś miał ...bolesny okres...twój ból i twoja dupa. Jęczenie nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystarczy mi dosłownie mała wskazówka, dziś już ją mam i sam wszystko już napiszę.

    Mam nadzieję, że już nie będę musiał narzekać na te projekty.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń