piątek, 9 marca 2018

Raw Air 2018.

Dziś rozpoczęła się druga edycja zawodów Raw Air, które odbywają się na norweskich skoczniach. Całość według mnie dla niektórych skoczków może być ciężką przeprawą, bowiem całe zawody obejmą sześć konkursów. Już dziś było widać kto może być w formie, kto może walczyć o główną nagrodę, a kto jedynie obejdzie się smakiem. Zapowiada się wszystko bardzo interesująco. 

Dziś polecam: KSU (punk rock), Dezertera (hardcore punk, punk rock, anarcho punk) oraz Dzieci Kapitana Klossa (punk rock, ska). 

Pozdrawiam!  

8 komentarzy:

  1. Nie jestem aż taką fanką skoków narciarskich, w ogóle sportów zimowych, wolę zawody lekkoatletyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoch powygrywa wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Lewandowski już nie gra ? Też dobrze strzelał.

      Usuń
    2. E tam Lewandowski... Nawet ja jestem lepszy od niego!

      Usuń
    3. Lewandowski na razie gra tylko w Bayernie, niedługo będzie mecz towarzyski kadry, wtedy pewnie zagra dla Polski.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nie wiem czy będę oglądała tę rywalizację. Za naszych panów jednak ściskam kciuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj oglądam występy tylko polskich sportowców, całe zawody mnie nudzą, ale rywalizacja powinna być na wysokim poziomie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z KSU i Dezerterem mam parę super wspomnień z mojego "buntowniczego" okresu życia :D Miałam przyjemność bawić się na kilku ich koncertach, ach, dobre czasy.

    OdpowiedzUsuń