sobota, 17 marca 2018

Sukces.

Okazało się, że zaliczenie o którym wiedziałem tak mało nie było straszne, miało formę testu i dotyczyło zagadnień omawianych na zajęciach dzisiejszych. Zrobiłem tylko jeden błąd i muszę powiedzieć, że jestem z siebie dumny. :) Poza tym przyszła na początku zajęć pani dyrektor kierunku i dała nam kolejne zadanie do wykonania, mamy zrobić drugą nowelizację, jednak nieco w innej formie niż ta pierwsza. 

Dziś polecam: Blackmore`s Night (folk rock), Black Sword Thunder Attack (epicki heavy metal) oraz Blues Incorporated (R&B, blues brytyjski, rock). 

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Nie darmo mówią, że najbardziej boimy się niewiadomego lub że strach ma wielkie oczy. Jeden błąd to pikuś.
    Ja Ci polecam "Jedwabny szlak" Kitaro, dla relaksu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa... To przez Panią Dyrektor te wszystkie nowelizacje robią. A mówili, że to wina Pana Prezesa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ale powiem Ci, że nie znoszę testów. Zdecydowanie lepiej czuję się przy sprawdzianach otwartych, gdzie mogę wypowiedzieć się własnymi słowami.

    Zaproponowałeś folk rock. Kozak System i Haydamaky, znasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Młody...masz zadatki na kurew urzędniczą, tak odebrałam kolejny wpis o niczym i zupełnie do niczego, poza podtrzymaniem. Nie musisz pisać codziennie i nie musisz pamiętać o nikim o którym pamiętanie nie sprawia Ci przyjemności. Od wczoraj zrobiłam dziesiątki rzeczy więcej wartych, obiektywnie , niż to Twoje zaliczenie ale nie wnosi to nic do rzeczywistości więc nie epatuję tym. Rozumiem gdybyś Miał podpisana umowę z TVN lub Polsatem. Tam są specjaliści wybitni i z tego nic , zrobiliby rewelacyjny materiał na tygodnie pokazywania. Zaprosili ekspertów i omawiali bez końca. TVP po trzech dniach , pewnie też by podjęła temat chociaż nie wiadomo po co ale ja ...tak gwoli formalności, nie piszę tego by Ci dokuczyć więc nie denerwuj się a ...może ...dziś śniły mi się szczury i co mnie trochę wkurzyło, jeden z nich chciał zaprosić mnie do tańca . Miał dziwne ubranko jakieś takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie mogę w pełni zaprzeczyć, po takich studiach jakie skończyłem to właściwie tylko administracja jest jakąś sensowną drogą. Pytanie tylko na ile zmienić może mnie taka praca? Bo na razie widzę z drugiej strony jak działają urzędy i urzędnicy.

      Taką już przyjąłem formułę, że staram się zapisać codziennie coś, może faktycznie czasem są to bzdety, jednak czasem znajdzie się nawet w nich jakaś wiadomość, fakt warty trochę więcej uwagi niż całość.

      Szczury ogólnie wydają się być w porządku, choć oczywiście nie mam na myśli tych największych na świecie. Czasem mam sny, w których wszystko się ze sobą miesza, a najgorzej jak miesza mi się potem jeszcze rzeczywistość z tym jakoś.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratulacje! Ja póki co już po wszystkich zaliczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wiedzy! :)
    Szczerze mówiąc tematy, które studiujesz, w ogóle do mnie nie przemawiają, więc wylano by mnie już na pierwszym roku ;)
    Tym bardziej Cię podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawie grał ten Blackmoore z żoną ale wolę Rainbow zdecydowanie 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń