środa, 15 czerwca 2022

Moje urodziny.

Dziś skończyłem 31 lat. Nie specjalnie czuję różnicę względem ostatnich urodzin, na plus zaliczam na pewno, że teraz mam już naprawione kolano. :) Pewnie jak będę miał z 35 lat, to wtedy te urodziny się będą różnić jakoś. :D Chociaż kto to wie. 

Nie specjalnie świętowałem, zjadłem parę kawałków torcika od firmy na W., potem kupiłem sobie ulubione batoniki oraz zjadłem lody w kulce. Ot tyle wariacji urodzinowych. :D 

Dziś polecam: Dark Funeral (black metal), Deuter (punk rock) oraz Devendra Banhart  (rock). 

Pozdrawiam!


33 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepsze w takim razie :-) Zdrowia, szczęścia, pomyślności i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepsze w takim razie :-) Zdrowia, szczęścia, pomyślności i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie beda sie niczym roznic, ale moge Cie zapewnic, ze kazde kolejne urodziny beda sie pojawiac jakby szybciej, czas przyspieszy i ani sie obejrzysz, jak bedziesz na emeryturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat w dobrym zdrowiu, szczęściu i wśród serdecznych przyjaciół;
    wszystkiego najlepszego :) radosnego dnia każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodyczy nigdy dość, zwłaszcza w urodziny!
    Sprawne kolano to lepsze, niż prezent, niechaj jak najdłużej nie sprawia kłopotu.
    Wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Wszelkiej pomyślności! Dużo zdrowia i samych pogodnych dni.
    Pozdrawiam
    Magadalena88

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Dużo radości, zdrowia, pomyślności , spełnienia marzeń.
    Najważniejsze, żeby świętować i celebrować po swojemu urodziny, żeby było przyjemnie, żeby była radość!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego naj, naj, naj z okazji Urodzin! Dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesyłam serdeczności z okazji urodzin i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze! Nie będę precyzować, bo jak to śpiewał Grabaż, "sam najlepiej wiesz, czego Ci najbardziej trzeba" :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! :) Mi już coraz bliżej 35 i z chęcią powróciłabym do 31 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 31 lat- jakie to fajne urodziny! Tyle jeszcze przed Tobą! Spełnienia planów i marzeń, szczęścia w codzienności i od święta, przyjażni i miłości. Przenoś góry, bo czas po temu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wiek :) Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!
    Jakież to zabawne, za młodu te lata się ciągną, mija wieczność od urodzin do urodzin. Chce się tej osiemnastki :D A później? Lecą i lecą i człowiek oddałby wszystko, by zatrzymać czas. Jaki z tego wniosek?
    Korzystać z każdej chwili, jaką dał nam los :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego,
    Radości, szczęścia moc.
    Wszystkiego najlepszego,
    Wszystkiego, czego chcesz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piotrusiu- zdrowia, dobrego samopoczucia i spełnienia tego co zamierzasz. I......dystansu do wielu spraw. W sumie świat nie jest taki zły;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż to za wiek? Mnie walnęło ponad dwa razy tyle.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Piękny wiek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. :) Dzięki.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

      Usuń
  20. no ofkoz że się będą różnić! te urodziny w sensie ;) odkryjesz istnienie coraz większej ilości członków swojego ciała, o których do niedawna nie miałes fiołkowego pojęcia, bo zaczną boleć, kwiczeć, skrzypieć i takie tam, ale ogólnie to będzie coraz bardzie zajedwabiście ;) i tego Ci urodzinowo pożyczam! zajedwabistego w sensie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę zatem wszelkiej pomyślności... u mnie bez butelki by nie przeszło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dolaczam sie do zyczen z tej okazji - wszystkiego najlepszego, glownie dobrego zdrowia.
    Poprzez wlasne 74 lat zycia przechodzilam rozne fazy urodzinowe - najgorsze byly 50te bo z jakiegos powodu odczulam je jako przekroczenie jakiegos progu a to przeciez jest uluda. Teraz mijaja mi bardzo szybko siedemdziesiatki i ani mnie to strzyka. Bo niestety im czlowiek starszy to czas szybciej leci a takze co najlepsze ma za soba, juz niewiele sie oczekuje.
    Wykorzystuj wiec swoj bardzo mlody jak najlepiej i najprzyjemniej - bez jednego zmarnowanego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione życzenia, wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego naj, naj, najlepszego. Ja 2 czerwca skończyłam 38 lat i w sumie (póki co) wciąż nie czuję żadnej różnicy, świętowałam z moim ulubionym tortem bezowym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic nie będą się różnić. ;) Ja w tym roku kończę 35 lat, dokładnie za miesiąc i jest tak samo epicko jak było 10 lat wcześniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione, ale najlepsze życzenia urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  27. Mocno spóźnione życzenia dla bliźniaka spod tego znaku co ja.

    No to ja Ci powiem tak: pięć dni przed Twoimi urodzinami zaczęłam 35 rok życia. I o ile w wieku lat 31 nie myślałam o tym, o tyle teraz 4 lata później zaczynam myśleć o upływie czasu coraz bardziej. I ja już nie chcę tych urodzin 🥺🤪

    Pozdrawiam ciepło
    Booka




    OdpowiedzUsuń
  28. Mocno spóźnione życzenia: Wszystkiego najlepszego!
    E tam... 30 czy 35 urodziny, żadna różnica. Ja skończyłam już chyba 34 i nic nadzwyczajnego nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń