środa, 22 kwietnia 2020

Powrót książkowy.

Sięgnąłem wczoraj po książkę autorstwa Patti Smith pt. ,,Pociąg linii M". Niesamowicie ujmuje w niej swoje wspomnienia z podróży, z codziennych zdarzeń w domu i wiele innych mniej czy bardziej doniosłych wydarzeń. Największe wrażenie zrobił na mnie opis podróży autorki do grobu Ryunosuke Akutagawy. Nie mówiąc już o zdjęciach jego nagrobka, robi wrażenie swoją azjatycką prostotą. 

Dziś polecam: Necrotted (death metal, deathcore), Needful Things (grindcore) oraz Nervectomy (brutal death metal). 

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Nie znam autorki, wiec nie pogadam. Ja obecnie zaczytuje sie w Puzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam książki. Dla odmiany ostatnio w moich rękach są klasyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Panie Lodowego Ogrodu ale tez i lekkiej lekturze obok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patti Smith?... nawet nie wiedziałem, że oprócz poezji pisała także prozę...
    mnie za to wczoraj spontanicznie naszło na chęć przypomnienia sobie "Cieplarni" Briana Aldissa, znalazłem w necie pełen tekst /mam go już chyba na płytkach z e-bookami, ale nie chciało mi się tam grzebać/ i pojechałem wieczorem tak gdzieś do połowy, dziś wieczór reszta w planie...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ludzie teraz więcej czytają...
    A może tak tylko udają?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno nawet w więzieniach wzrosło czytelnictwo:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytać albo oglądać...
    "Diuna"fimowe wydarzenie 2020(dwie części wkrótce)
    powrót:"Magiczny świat Beksińskiego"
    książka na poważnie:David Irving "Wojna Goebbelsa.Triumf intelektu".
    hey-ho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. c.d.sondaż Biblioteki Narodowej
      -najpopularniejsi autorzy 2019(WP.pl)
      Mróz
      Tokarczuk
      King(Stefan)
      hey-ho
      p.s.na czym będzie polegać przekręt w "przymusowym"wykupie poprawnych książek od już raz sponsorowanych wydawców(i autorów-Mróz & Bonda show plus Tokarczuk-w przypadku noblistki zrozumiałe z "racji propagowania wysokiej kultury").Ile kasy z budżetu państwa zasili wybrańców produkujących gnioty zalegające półki księgarń i magazynów?Obowiązek zakupu-od bibliotek po parafie....
      To niepopularne pytania,ale może pomogą częściowo zrozumieć problemy czytelności w Polsce.Plus-książka bez podatku poprawi sondaże...

      Usuń
    2. c.d.
      spadek czytelnictwa?istotna przyczyna?
      'Homo ludens"J.Huizinga
      czym zajmuje się ludologia...
      G.Frasca
      E.Aarseta
      wybór....
      hey-ho

      Usuń
    3. Jakoś ci najpopularniejsi autorzy nie przemawiają do mnie. King raczej mnie znudził, pani Tokarczuk momentami też wchodzi w takie nudnawe rzeczy. Takie listy układa się chyba ze sprzedaży danej książki, a to zależy od reklamy. Wiele jest osób, które kupują jakąś książkę, bo jest reklama, a potem czują się rozczarowani. Dlatego wolę bibliotekę, zawsze mogę oddać książkę i wybrać sobie inną. :)

      Ta książka bez podatku może być czymś dobrym, a może też stać się czymś nie za fajnym. Zależy czy przy podatku zerowym będą wydawane różne gnioty. Oczywiście są wydawnictwa, które trzymają poziom, jednak przy zalewie nowych to też może ulec zmianie.

      Pozdrawiam!

      Usuń