sobota, 1 grudnia 2018

Odpoczynek.

Odpoczywam sobie. 

Bowiem jeszcze w piątek musiałem jechać do urzędu pracy po skierowanie na staż. Dla mnie to już jest istne przegięcie. Wydaje mi się, jakbym wypełnił już pół tony wniosków, papierów, by przez trzy miesiące poznawać administrację od kuchni. A zupełne wariactwo jest z tym, że raz na miesiąc będę musiał do urzędu pracy jeździć z jakąś listą obecności. Mamy XXI wiek, a pewne sprawy są jak w średniowieczu załatwiane. 

Dziś polecam: Loudness (j-rock, heavy metal, hard rock), Lucie (pop rock, rock alternatywny, hard rock) oraz Kill the Noise (dubstep, electro house). 

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. W gąszczu przepisów trudno jest się połapać. Póki mozesz -odpoczywaj;
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i oczywiście pewnie moje ulubione szkolenie BHP?
    Będziesz się zgłaszał jak przestępca u kuratora...ale po co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień jest dobrym miesiącem aby zwolnić trochę tempo i np sobie odpocząć :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj również sobie troszkę odpoczęłam - jedynie "troszkę", bo moje koty były wyjątkowo upierdliwe. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam już chyba nic nie zdziwi...

    OdpowiedzUsuń
  6. W średniowieczu to byś gołębia do urzędu wysyłał. Teraz gorzej jest, bo sam się musisz fatygować.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uczuciowesmaki2 grudnia 2018 21:23

    "Dobra zmiana" :-/
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż można poradzić. Można tylko pomilczeć chyba nad tym.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Dla mnie kiedyś parodią było kiedy po studiach zacząłem szukać pracy, a pani w urzędzie pracy powiedziała mi, że aby dostać się na staż muszę być przez pół roku bezrobotnym...
    Nie doszukuj się logiki, tam panuje chaos ;)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.dreaminthedarkness.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biurokracja trzyma się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnioskuję że pensje i ubezpieczenie płaci ci Urząd Pracy...
    Cóż trzeba się rozliczyć
    Wytrwałości Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpoczywaj! Godzina '0' już niedługo;-)

    Czasem jakaś drobnostka potrafi skonfliktować nawet najbliższe osoby. Potem urasta do olbrzymich rozmiarów, a po latach okazuje się, że już nikt nie pamięta o co poszło ale żadna ze stron nie potrafi wyciągnąć pierwsza ręki do zgody.

    Pamiętam Twoje przerowerowane dystanse. Moje spacery przy nich to pikuś;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka tygodni temu mój przyjaciel pochwalił mi się że skorzystał z bardzo dobrej firmy Pluskwy Warszawa .Ja na pewno z tej firmy za nie długo skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja bardzo dobra przyjaciółka wczoraj powiedziała mi żebym skorzystał z wirtualny alkomat .Ja na pewno z tego wreszcie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. O tym blogu na pewno powiem mojemu znajomemu. On na ten blog na pewno wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dużo ciekawych artykułów jest na tym blogu. Na pewno dużo osób wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń