środa, 12 grudnia 2018

Mam się dobrze.

Donoszę, że żyję i mam się całkiem dobrze. :)

Dziś zostałem dopuszczony na wyższy stopień wtajemniczenia, a dokładniej wziąłem udział w małym after party po wręczeniu nagród honorowych paru pracownicom wydziału, w którym mam staż. Całość oparła się głównie na bardzo dobrym torcie czekoladowym, małych pączkach, serniku itp. Jakby nie patrzeć to miła sprawa. :)

Dziś polecam: Reef (rock alternatywny, britpop), Regurgitate (goregrind) oraz Rentrer en Soi (rock progresywny, rock alternatywny, metalcore).

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Miło, że Cię przyjęli do grona wtajemniczonych. Dobre jedzenie też łączy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy Ty już postawiłeś "wkupne"? czy zacząłeś od wspinania się po kolejnych stopniach wtajemniczenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie, że takie rzeczy aranżują. Może za jakiś czas Ty zostaniesz honorowym pracownikiem ;)
    Pamiętam, że każda okazja na miły zastrzyk cukru w pracy, miała wiele plusów. I szef przestawał się wydawać taki groźny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same smakołyki, to pewnie i atmosfera w pracy lepsza, oby miłych momentów jak najwięcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli do przodu...
    I tak trzymaj...

    OdpowiedzUsuń
  6. Za pośrednictwem , tego portalu chcę zwrócić się z wyrazami wdzięczności i szacunku dla rządu Francji za przygotowanie tak wspaniałej rekonstrukcji wydarzeń z wprowadzenia stanu wojennego w Polsce. Te wozy opancerzone, ci żołnierze na ulicach, ci zakrwawieni ludzie, zabici również i to wszystko jako rekonstrukcja tych strasznych wydarzeń z mojej ojczyzny. Dziękuję Francjo . Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie relacje z Francji to coś okropnego. Nie wiem jak to możliwe, by być głuchym na protesty, nic nie robić poza tłumieniem ich. Widziałem fragment jak pani protestująca na francuskiej ulicy dostaje gumową kulką w splot słoneczny, z bliska. Albo policjant rozpylający gaz łzawiący w ilości przekraczającej rozsądek. Nie wiem co to będzie. Bo Francuzi jak widać są już za pewną linią wytrzymałości na wszystko co się dzieje z winy ich rządu.

      Usuń
  7. Nagrody w pracy to zawsze wyraz uznania :) Bardzo miło, że zostałeś zaproszony :)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.dreaminthedarkness.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń