poniedziałek, 31 lipca 2023

Zapowiedź smakołyków czytelniczych.

Zapowiadam już porcję recenzji książek na sierpień. Po pierwszym rzucie oka wydaje się, że będzie to przyjemnie spędzony czas (na czytaniu i na pisaniu o wrażeniach). 

Parę zdjęć poglądowych na okładki i zakładki dołączone do paczki. 



Zbliżenie na zakładki. 




Od 3 sierpnia przez 10 dni będę ,,słomianym synem" po raz drugi. Rodzicielka jedzie z tą samą ekipą co rok temu nad morze. Tym razem będzie razem ze swoją koleżanką z pracy na terenie ,,polskiej Ibizy" czyli w Mielnie. Patrząc po tym ile dookoła naszego nowego miejsca zamieszkania jest sklepów, barów itp. nie martwię się zupełnie o te kilka dni co będę sam. 

Dziś polecam: Bass-D & King Matthew (gabber, hardcore), Black Angel (rock alternatywny, darkwave, rock gotycki, post-punk, post-rock) oraz Black Tongue (deathcore, downtempo). 

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Haha rzeczywiście Mielno to taka "Ibiza w polskim wykonaniu" ;)
    Książki zapowiadają się ciekawe, będę czekała na Twoje wrażenia z lektur i sobie też coś z nich wybiorę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, gdy do książek są dołączone zakładki, miłe i praktyczne.
    Masz okazje popróbować nowych rzeczy lub popitrasić samemu!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. No to tym razem nie przegap okazji na wyprawienie hucznej imprezy, kiedy mama wyjedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  5. To zakup, czy pakiet recenzencki z wydawnictwa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Parecen buenos libros. Geniales marcadores. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Parecen buenos libros. Marcadores geniales. Te mando un beso. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie i pół duszy bardzo mnie interesuje 😻

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam nałogowo, teraz mam czas, więc połykam jedną dziennie. Na razie lecą kryminały i thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książek nie znam, ale zakładki świetne.
    Ja bardzo lubię papierowe zakładki.
    Lato w mieście może być ciekawe. Ja też nie mam problemu, żeby odpoczywać tam, gdzie mieszkam. Zawsze sobie znajdę ciekawe zajęcia.
    Miłej lektury Piotrze i przyjemnie spędzonego czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, fajnie - miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie
    Ciekawe zapowiedzi, pozostaje mi życzyć miłego czytania :) Mam nadzieję, że podzielisz się z nami opinią co do tytułów :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię, gdy książka ma swoją zakładkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Często teraz dodają zakładki do książek.
    Podoba mi się ta czarno-biała :).

    Gdy kota nie ma w domu, to ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cierpliwie poczekam na recenzje i wrażenia.
    Nie znam tych autorów, ani ich twórczości. Fantastyka, horrory, kryminały w pewnym okresie mojego życia odleciały w kosmos. Na półce została jedynie klasyka sprzed 20-tu lat.
    Obecnie interesują mnie krucjaty.
    Przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam!
    Czytelnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wstawię pierwszą recenzję.

      Miałem podobnie, jakieś 10-12 lat temu chłonąłem fantastykę, horrory i podobne książki jak gąbka. Potem się nasyciłem tak mocno, że przeniosłem się w stronę biografii, literatury faktu.

      Krucjaty to temat interesujący, chociaż np. w szkole nie za szeroko omawiany.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

      Usuń
  16. Zakładki uwielbiam, zwłaszcza te tematyczne:)
    Książek nie znam, tych przez Ciebie polecanych.
    Serdeczności moc zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No jakby coś to ja mogłabym nabyć od ciebie tę książkę ;D jeśli byś chciał dać ja dalej w świat ;D

    OdpowiedzUsuń