poniedziałek, 11 marca 2019

Zakupowe szaleństwo.

Jestem już chyba na dobrej drodze do zagruzowania pokoju płytami CD z muzyką. Byłem dziś po kolejne tytuły, na kolejne mam coraz mniej miejsca i powoli myślę nad rozwiązaniem sytuacji. 

Dziś kupiłem: 

1. Chris Cornell- ,,Higher Truth"
2. Queens Of The Stone Age- ,,Lullabies to Paralyze"
3. Kortez- ,,Bumerang"
4. Judas Priest- ,,Nostradamus"
5. Kadavar- ,,Berlin"
6. Hunter- ,,Arachne"
7. Queen- muzyka z filmu ,,Bohemian Rhapsody"
8. Katarzyna Nosowska- ,,Basta". 

Jak znalazł na krótką kwarantanne domową po podaniu jodu promieniotwórczego przed badaniami w Instytucie, jakie czekają mnie od jutra do czwartku. 

Dziś polecam: Kevin Morby (indie rock, folk rock), Killer Boogie (rock) oraz King Gizzard & The Lizard Wizard (rock psychodeliczny, rock garażowy, rock progresywny, acid rock). 

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Pozycja 7 jeździ ze mną w aucie :) Słucham bez przerwy. W ogóle mnie nie rozczarowała chociaż odbiega od oryginału.

    Powodzenia na badaniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jutro beda obracac nas oboje, bo nadszedl wreszcie moj termin na rezonans kolana. Zobaczymy, jaka bedzie diagnoza i co konowal zaproponuje. Trzymaj sie! Pomysle o Tobie w rurze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za pomyślne wyniki badań:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadmiar wszystkiego to zawsze problem, włącz kreatywne myślenie, jak zagospodarować te wszystkie płyty.
    Oby badania przyniosły dobre wieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. ..życzę dobrych wyników badań..
    Ty zbierasz płyty, a Ja uwielbiam czytać książki i mam ich mnóstwo (brakuje mi półek)..muzykę również uwielbiam ale płyt nie kolekcjonuję..

    - pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe zakupu. Powodzenia na badaniach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w czasie badań, a na płyty będziesz musiał szyć woreczki i wieszać je na haku, w miejscach, gdzie półki nie da się zamontować. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hunter... Zamknęłabym się z tą płytą i porządnym sprzętem muzycznym na krótką kwarantannę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś kupowałam sporo kaset magnetofonowych i trochę miejsca mi zajmowały .Najwięcej miejsca jednak zajmują i zajmowały mi książki aż musiałam się części pozbyć Powodzenia na badaniach Ja kilku lekarzy odwiedzę pod koniec miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  10. No to koniecznie trzeba znaleźć miejsce, nowe miejsce na kolejne płyty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. He he też mi niewiele brakuje do zagruzowania płytami. Winyle też są tylko zaczyna brakować miejsca na nowe.

    OdpowiedzUsuń