poniedziałek, 3 stycznia 2022

Nowy Rok.

Sylwester wypadł całkiem dobrze, znów spędziliśmy czas tylko we dwójkę. Programy muzyczne jakie były na TVP 2 i Polsacie zupełnie nam się nie spodobały. Poza tym jak patrzyłem na te tłumy ludzi bez maseczek lub z maseczkami pod brodą to mi się od razu zimno robiło na myśl o najbliższych dniach. Dobrze, że trafiłem na koncert ABBY z TVP sprzed wielu, wielu lat. To jest dopiero muzyka przez duże M, a nie muzykopodobna papka serwowana teraz niemal wszędzie. 

Mieliśmy też trochę jedzenia bardziej świątecznego, najciekawsza była sałatka, na którą kroiłem składniki. Coś mi nie wyszło i kostka jest zdecydowanie za duża.  Za to żołądek nie miał uwag co do tego aspektu kulinarnych działań. :D

Dziś polecam: Dehumaniser (trash metal), Demolition Hammer (trash metal) oraz Deserted Fear (death metal). 

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Też mi się nie podobały te telewizyjne sylwestry, więc jest nas już dwóch. Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przeskakiwałam z 2 na polsat I tak z mamą spędziłyśmy sylwestra Mama zadowolona ze posłuchała na polsacie Pawła Domagałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotrze> dobrze że w Sylwestra nie byłeś sam lecz z Mamą.
    Dobrze że o tym piszesz bo to dowód, że do nas wracasz;
    Przespałam Sylwestra; źle się czułam;
    coś ten 2022 rok dla mnie nieprzychylny;
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..zrezygnowałam z oglądania TV już kilka lat temu, a jak chcę coś oglądać to oglądam w komputerze ;)
    ..już dzień przed Sylwestrem czułam się nieciekawie, po prostu źle, ale nie mam zamiaru się poddać bólom czy osłabieniom.. wprawdzie trudne to do wykonania, ale staram się ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wielu z nas spędziło Sylwestra kameralnie, zresztą dzień jak każdy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj dojadłam rybę ze świąt, nadal była dobra. Swój Sylwester spędziłam w Netflixem i winem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że do nas wróciłeś i będzieszz podrzucał utwory muzyczne oraz własne przemyślenia. A sałatka samemu zrobiona smakuje wybornie.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech nadchodzący rok będzie dla Ciebie pomyślny zdrowotnie, rodzinnie, uczuciowo, muzycznie, przyjażnie, towarzysko, mailowo i etc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do życzeń składanych przez powyższych. Niechaj Ci się wiedzie. Moja synowa nie lubi mojej sałatki, dlatego tym razem świeta były bez mojego ulubionego dania. Co do Sylwestra, to już nie pamietam co oglądałam,ale z pewnością nie były to programy rozrywkowe, bo to chałtura. Dobrze, że jesteś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń