niedziela, 6 września 2020

Rowerowo.

Ostatnie dni, o ile pozwalała pogoda i moje chęci spędzałem na rowerze. Udało mi się raz przejechać 35 kilometrów, a co za tym idzie pewnie uda mi się zaliczyć tę trasę liczącą ok. 40. Ogólnie mam wrażenie, że jesień jakoś się śpieszy, by przyjść, z dnia na dzień coraz chłodniej. Zamierzam jednak wykorzystać ile się da pogodę, a nawet w nieco chłodniejsze dni może spróbuję jeździć, bo mam do tego odpowiedni strój. 

Jutro jadę na wizytę okulistyczną, mam nadzieję, że od ostatniego razu za wiele się nie pogorszył mój wzrok. 

Dziś polecam: Aerosmith (rock albumowy, blues, hard rock, heavy metal, arena rock, pop metal), alyona alyona (rap) oraz Alborosie  (reggae). 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Podobno trzeba/można jeździć cały rok, ale to chyba każdy musi sam zdecydować, co mu służy.
    Reggae nawet posłuchałabym...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale heca
    na jutrzejszą pobudkę ustawiłem sobie właśnie Crazy i Cryin,dodatkowo The Zephyr Song,bo ostatnio pieprzę owsiankę.
    Nie lubię jazdy na rowerze od małego,od ciągłego kręcenia pedałami na siedząco zawsze bolały mnie nogi.Rowerzystom zazdroszczę kondycji,jednak.
    hey-oh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Czyli niezłe moje wpasowanie się w muzyczne klimaty.

      Mnie bardziej od roweru siedzenie boli zwykle. Ale jest w tym jednak coś, co te drobne niedogodności znosi, prędkość i wrażenie jakiejś wolności przede wszystkim.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ze względów zdrowotnych nie mogę korzystać z przyjemności rowerowych; kiedyś rower był moim środkiem dojazdu do pracy.
    Opole zaliczone; rewelacji nie było, ale...to chyba dlatego,
    że inne były oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jeżdżę cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja polonistka dojeżdżała do pracy na rowerze cały rok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo widzę że robisz kilometry na rowerku. Brawo :) 35 kilometrów to bardzo dobry dystans.

    Ja lubisz wszelki metal to bardzo mocno polecam super audycje w Radio Elita Caffe, radio internetowe, juz namówiłam Sady Sana i razem słuchamy. Dołączysz?

    tu link do słuchania : https://www.radio-polska.pl/radio-elita-cafe?fbclid=IwAR13gZ7ZuLztMrbePX_YJfcAEIRcc5eOp3zefw-x_y_Nzinjbu_TG

    Aerosmith lubię szczególnie stare kawałki. fajnego muzycznego bloga ma mój kumpel Bartas. zaraz Ci podam linka

    https://muzycznykuferbartasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń