sobota, 10 sierpnia 2024

Dziwaczne rzeczy z Sieci. Luźne skojarzenia z nimi.


Imitacja psa lalka zabawka prezenty świąteczne pluszowa poduszka do przytulania psa 20cm 14401264109 - Allegro.pl

Jakiś czas temu spodobał mi się taki piesek, który jest poduszką (zobaczyłem go na filmie jednego youtubera). Przy okazji przypomniał mi się nasz pies, jamnik o imieniu Amor. Był on mówiąc obecnym językiem pierwszym ,,psynkiem" moich Rodziców. Podobno jak pojawiłem się na świecie to początkowo był o mnie zazdrosny. Jednak po jakimś czasie się do mnie przekonał (zwłaszcza do resztek jedzenia jakie upuszczałem świadomie i nie na podłogę). Pamiętam głównie stukot jego pazurów po linoleum w kuchni. Potem mieliśmy rybki, a ostatnio koszatniczki (zwane myszami przez nas). 

Totoro Ramen - Targi Plakatu 2024

Przypomniał mi się niedawno film animowany ,,Mój sąsiad Totoro". Jeszcze go nie widziałem ale z tego co czytałem jest jednym z ciekawszych anime. Znalazłem taki obrazek z głównym bohaterem w misce ramenu. :D W sumie nie mam skojarzeń żadnych tak jak z tym pieskiem-poduszką. Może poza tym, że można uznać całość za kawaii (z japońskiego ,,słodki", ,,uroczy", ,,śliczny" itp.). 

Dziś polecam: Etta James (blues, R&B, rock and roll, jazz, soul), False Heads (rock, punk rock) oraz First Aid Kit (folk, indie folk, Americana, country folk). 

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Dobry pomysl z ta psia poduszka, niewielka namiastka przytulaka dla ludzi, ktorzy nie moga sobie na pieska pozwolic z racji nadmiaru zajec, bo pies wymaga jednak czasu, to zywa i towarzyska istota, wymagajaca wiele uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karol Paciorek ma psa rasy corgi o imieniu Ramen 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Un perro siempre es una responsabilidad. Me gusto el cartel de Totoro. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym ramen. Ale bez Totoro. Może być z tofu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przyjaciółka miała jamnika. Rzeczywiście stukot łapek tych piesków jest dość charakterystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że te rzeczy są całkiem normalne. 😁 Ciekawy wybór. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. O, miałeś jamniczka Amora, jak miło.
    Polecam "Mojego sąsiada Totoro", pamiętam jak bardzo poprawił mi się humor po obejrzeniu tego anime. Plakat z Totoro w ramenie wygląda bardzo ładnie.
    Pozdrawiam serdecznie ;-)
    PS - Dziękuję za uznanie, chyba nie kojarzę tej piosenki Maanamu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię gadżety z psami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta poduszka i plakat jest świetny.
    To Zojka mojej córki też ma coś z jamnika. A stukot jej pazurków dobrze się niesie, gdy urządza wędrówki po mieszkaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta poduszka. Ja pewnie wybrałabym taką raczej bez motywu zwierzęcego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna ta poduszka! Moja córcia jest ogromną psiarą. Byłaby przeszczęśliwa z takiej poduchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez wiele lat miałam żywe psy w domu. Ostatni, ten należący do syna i jego partnerki, znalazł nowy szczęśliwy dom. Wolałabym poduszkę ułatwiającą zasypianie i gwarantującą spokojny długi sen, bo jego brakuje mi bardzo. Pies-poduszka, to fajny gadżet dla dzieci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moi rodzice mieli jamnika, ale ów jamnik nie był zazdrosny o mnie, wręcz przeciwnie, nie dawał nikomu dojść do łóżeczka...
    Przytulanki są fajne, każde dziecko ma swój typ:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta poduszka wygląda jak żywy pies. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gusta bywają różne.
    Film anime oglądałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam taką żywą poduszkę od niedawna. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń