niedziela, 16 czerwca 2024

Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce. Moje urodziny. Euro 2024.

Bardzo podobały mi się transmisje z w/w imprezy sportowej. Szczególnie biegi wszelkie i rzuty. A już wyjątkowy był występ Armanda Duplantisa, który jest ,,skalą" sportową dla siebie samego. Szkoda trochę, że nie udało mu się skoczyć 6,25 m, jednak czuję, że niedługo może tyle przeskoczyć. 

Wczoraj były moje 33 urodziny. W sumie nic ciekawego się nie działo, za to zjadłem wyjątkowo dobre domowe burgery (ale bez bułki), wypiłem z Rodzicielką nieco wina, ogólnie wszystko jak należy było. 

Obejrzałem mecz Polska-Holandia na Euro. W sumie nie było tragicznie. Jednak przed meczem z Francją mam duże obawy. Chyba sobie podaruję oglądanie. 

Dziś polecam: Rob Zombie (metal alternatywny, heavy metal, rock alternatywny, shock rock, industrial metal), Running Wild (heavy metal, power metal, speed metal) oraz Sabaton (power metal, heavy metal).

Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Z okazji Urodzin życzę dużo zdrowia, wielu ciekawych książek do przeczytania i niezapomnianych fascynacji muzycznych. Ja nie oglądam meczów piłki nożnej, tylko siatkarską Ligę Narodów. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dochodzily mnie echa lekkiej atletyki, Polska nie ma sie czego wstydzic. Nie mam czasu na ogladanie, wole polazic z Toyka, nawet na Netflixa czasu mi brak. Euro tez nie ogladam, poprzestaje na wynikach.
    No coz, dotarles do wieku chrystusowego, gratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Meczów nie oglądam wcale :) Nie ciekawi mnie to jakoś i nigdy nie ciekawiło.
    Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :)
    Pozdrawiam
    Flora/Elyon

    OdpowiedzUsuń
  4. Roba Zombie kiedyś słuchałam. Z lekkiej najbardziej lubię biegi :)
    Czyli też jesteś zodiakalnym bliniakiem? Ja miałam urodziny 2 czerwca :)
    Życzę wszystkiego dobrego, przede wszystkim zdrowia i pogody ducha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Feliz cumpleaños. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, to jednak nie gra, ale wynik się liczy. Wszystkiego dobrego na urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszelkiego dobra z okazji urodzin, piękny wiek!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! A domowe burgery są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Wczoraj były moje 33 urodziny."

    Piękny wiek.
    https://youtu.be/875YKFH_6Ws?si=CpCCnolI3sLOSKJn

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za bardzo nie interesuje się sportem, ale mój mąż oglądał mecz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia marzeń w 33 urodziny! Niech życie przyniesie Ci wiele radości i szczęścia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to nic ciekawego się nie działo? Miałeś Urodziny! Wszystkiego co najlepsze, Piotrze!
    Jeśli chodzi o sport, mało oglądam. W niedzielę wszyscy moi bliscy oglądali mecz, a ja poszłam sobie do kina.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione ale szczere 100 lat i spełnienia wszystkich marzeń :).
    Fajna liczba 33 ;).

    Oj, nie lubię oglądać sportu. Wystarczą mi informacje, które podają w informacjach ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co polecasz znam tylko Sabaton
    Piotrze, spóźnione co prawda ale szczere życzenia zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia, no i spełnienia w każdej dziedzinie życia, o której zamarzysz.
    Euro sobie totalnie odpiściłam, bo mnie już nudzi to :" Polacy, nic się nie stało."

    OdpowiedzUsuń
  16. No to wszelkiego dobra, Piotrze! Sport jest mi obcy, ale Ty i Twoje urodziny nie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i spełnienia marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Niech spełnią się Twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowia i spełnienia marzeń. Dobrego weekendu Piotrze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Euro to chyba nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione życzenia urodzinowe.
    Chyba lepiej przerzucić się na siatkówkę
    Pozdrawiam początkiem lata

    OdpowiedzUsuń
  22. Lekkoatletykę oglądam z przyjemnością. Zwłaszcza, że paru kadrowiczów na przestrzeni lat pochodziło z mojego miasta. Ale Euro... no cóż, chyba szkoda komentować.

    OdpowiedzUsuń