sobota, 16 kwietnia 2022

Życzenia świąteczne.

Życzę wszystkim, aby nadchodząca Wielkanoc była czasem odpoczynku, pewnej refleksji nad światem, jednak przede wszystkim, aby była czasem spędzonym w rodzinnym gronie, niezależnie już od osobistych preferencji co do szczegółów. 

W niedzielę idziemy na śniadanie do naszej sąsiadki z podwórka. W sumie to całkiem dobra propozycja, dla obydwu stron (bo do sąsiadki miały dzieci z wnukami przyjechać, przyjadą dopiero w poniedziałek). W poniedziałek będziemy w domu, zjemy na obiad kaczkę i właściwie tyle jeśli chodzi o spędzanie tego świątecznego czasu będzie. 

Zakończyłem spotkania z rehabilitantem. Dostałem ostatni zestaw ćwiczeń, w razie czego, gdyby kolano się jakoś miało inaczej niż teraz. 

Dziś polecam:  Bradi Cerebri Ectomia (goregrind), Broken Peach (rock) oraz Buckethead (rock eksperymentalny, heavy metal, jazz fusion, funk, metal progresyny, rock instrumentalny, hard rock, funk metal, ambient, dark ambient, metal alternatywny, muzyka elektroniczna). 

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Moje dzieci ze swoimi dziecmi byly wczoraj, a dzisiaj, jutro i pojutrze mam zamiar odpoczywac. Dzis odpoczywalam bardzo aktywnie, wiec jestem padnieta. Mam nadzieje, ze pogoda dopisze i polatamy sobie z Toyka. Poza tym zadnych obchodow, za duzo zla na swiecie, zeby sie radowac.

    OdpowiedzUsuń
  2. My już zaczęliśmy świętowanie, pyszności nigdy za wiele:-)
    Dobrą kaczkę zrobić to sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokoju na te Święta. Ja idę na śniadanioobiad do Sąsiadki, ona z synem, ja sama to jakoś nam te dni zlecą. Ciężko świętować i się cieszyć, kiedy za progiem giną ludzie, nie ważne jakiego pochodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma nic wspanialszego niż święta w samotności. Nikt Ci nie marudzi, że już czas (na coś tam) a ty spóźniony, że źle się ubrałeś na tę okoliczność, że święta świętami ale się nie obżeraj, że zachowuj się jak przystało, że..., itd.,itp.

    Pogodnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za życzenia dziękuję.
    Tobie przesyłam dobrą aurę
    życząc zdrowia i pomyślności;
    oraz wszelkiej radości;
    niech na świątecznym stole
    nie zabraknie pyszności;
    odchudzać będziemy się po świętach;
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Święta mijają spokojnie. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta, święta i po świętach, ale życzę Ci pięknej i radosnej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń