środa, 13 maja 2020

Pochłonięty przez książkę.

,,Władca Pierścieni" chyba mi dobrze wszedł. Pierwsza część przeczytana, trochę było momentów przydługich, za to druga część pochłonęła mnie jak na razie bez reszty. Chyba sprawdziło się powiedzenie, że do pewnych książek/dzieł sztuki/muzyki trzeba po prostu dojrzeć. W przeszłości podchodziłem parę razy do tego dzieła i kończyłem gdzieś w połowie pierwszej części. 

Słucham sobie od czasu do czasu wytworów związanych z hot16challenge. Jak na razie najbardziej spodobały mi się twory Hansa, Katarzyny Nosowskiej, Kayah, pana Wojciecha Manna i pana profesora Marcina Matczaka. 

Dziś polecam: Ziggy Marley (reggae), ZZ Top (blues rock, hard rock) oraz T.Rex (glam rock, hard rock). 

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Też słucham codziennie kolejnych odsłon H16Ch2, Nosowska i Tata Maty super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytalam wladce wieki temu, jeszcze zanim stal sie modny, ale nie jest to ksiazka, do ktorej sie wraca, jak piszesz, dluzyzny odstraszaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy znajdzie takie pochłaniacze czasu i uwagi, dobra odskocznia od realiów życia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak skończę Pana Lodowego Ogrodu to zobaczę czy Wiedźmin czy Władca - tylko że Tolkiena mam też inne książki Silmarilion i Opowieści itd i chciałabym jakoś w kolejności to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam, podobnie jak "Hobbita" i nie zamierzam wracać. ;) Najkiepściejsza fantastyka, ale ludzie różne rzeczy potrafią wystawić na piedestały.

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Władca Pierścieni' to ulubiona książka mojej mamy. Czytała ją już kilka razy:-) A ile razy oglądała film- przemilczę. Każdy lubi to, co... lubi.

    Prof. Matczak to mój wielki prawniczy autorytet. Widziałabym go jako prezydenta ale... szkoda go na to bagno, jakim jest polityka.

    Trzymajmy więc kciuki żeby koronawirusowa zaraza szybko minęła i żebyśmy mogli realizować swoje plany i marzenia w każdej dziedzinie:-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe a dla mnie Władca Pierścieni to powieść, na której byłam wychowana. Tata mi czytał, bo ja jeszcze czytać nie umiałam. Mimo opisów, nie wszystkich zrozumiałych słów nie nudziłam się. Fascynowała mnie, czasem o coś dopytywałam. Oczywiście niewiele w pamięci zostało ale tym przyjemniej było do niej wrócić :). Inne dzieła Tolkiena również wspaniałe :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie czytałem Władcy Pierścieni, ale może muszę dojrzeć ;) Na pewno przeraża mnie objętość :)

    Miłego weekendu i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje- fircyk w zalotach może oszukać kolejną kobietę chociaż nie przejmują się tym , kobiety upadłe.
    Młody wciąż żyje ...no i słuszne to jest jeśli Ciebie to bawi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z książek to czytam Sprawy Sercowe. Historia serca w 11 operacjach. Jakoś mnie nie urzeka, ale merytorycznie bardzo dobra książka.

    Z hot16challenge to jak na razie o. Szustak ma u mnie 10\10.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam "Władcę Pierścieni" w każdym wydaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardziej film akurat w tym przypadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmy też wydają mi się trochę za długie jak na moje umiejętności skupienia się. Nie mniej widziałem spore fragmenty i mniej więcej pokrywa się to z moimi wyobrażeniami w czasie lektury. Całość na plus, książki i filmy.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Fajnie jest tak odlecieć przy czytaniu albo słuchaniu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze jest mieć hobby, które umilają nam czas.
    Książki, muzyka to także moje pasje 📚📻
    Pozdrawiam słonecznie z samego wczesnego ranka 🙋🌞

    OdpowiedzUsuń