piątek, 30 sierpnia 2019

Przypadkowe emocje muzyczne.

Dzień był na tyle gorący (chociaż nad ranem trochę padał deszcz i straszyła burza), że wyszliśmy dopiero koło 20. Poszliśmy nad Wisłę i trafiliśmy na bardzo fajne muzyczne emocje. W takiej nowej knajpie (bar połączony ze sceną) była jakaś zamknięta impreza. Jednak z zewnątrz był całkiem dobry widok na bok sceny, gdzie już czekały instrumenty. Dosłownie po chwili pojawili się muzycy i wokalistka. Rodzicielka niemal od razu stwierdziła, że to Daria Zawiałow, ja dopiero zorientowałem się po piosence ,,Szarówka", że to faktycznie ona. ^_^. Jak dla mnie jest to jedna z ciekawszych osobowości na naszej scenie muzycznej. 

Dziś polecam: Abandon All Ships (metalcore, electronicore), Abbath (black metal) oraz Abnormality (techniczny death metal). 

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Jak to czasem los i zbyt upalna pogoda stawiaja na drodze fajne niespodzianki. Posluchalam sobie tej szarowki. No patrz, gdyby nie internet... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem trafiamy na fajne zdarzenia, u nas susza kompletna niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. W Toruniu brak deszczu,za to dostalam alert,żeby nie zbliżać się do Wisły przez te ścieki...Miłego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Toruniu to już śladu nie ma po tych warszawskich ściekach...
      p.jzns :)...

      Usuń
  4. Ja też na trafiam na fajne imprezy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że już wróciłeś. Przeczytałem wszystkie najnowsze wpisy i nadrobiłem zaległości. Życzę dużo siły i odwagi.

    Co do Darii Zawiałow - ciekawa osobowość, ale jej muzyka jeszcze do mnie nie przemawia. Obserwuję ją od dłuższego czasu i nadal czekam na coś, co mnie zachwyci.

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj wracałem do domu na rowerze wieczorem i obok stacji "Stadion" siedziała ekipa z bębnami, kto chciał mógł się podłączyć do wspólnego jamu, tak też zrobiłem i zabawa była świetna...
    Abnormality znam już pod dawna, supah!...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam troche o tej Dari Zawiłow i chyba coś jej mi się o oszy obiło bo kumple na okrągło słuchaja. Abbath znam z audycji metalowych Gregora w Elita Caffe

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń