czwartek, 29 sierpnia 2019

Mam trochę szczęścia.

Może nie jest to wygrana w loterii czy coś podobnego, jednak zawsze coś. Udało mi się dziś znaleźć dwie ciekawe ofert stażu, które odpowiadają mi zarówno pod względem odległości firm od domu jak i profilu działalności. 

Dla chętnych zostawiam namiary na te trzy książki o średniowieczu co je ostatnio wypożyczyłem z biblioteki. 

1. Vito Fumagalli- ,,Świt średniowiecza", 
2. Pierre Riche- ,,Karolingowie", 
3. Jacques LeGoff- ,,Inteligencja w wiekach średnich". 

Dziś polecam z Bandcampa: Dankophilac (grindcore, eksperymentalna, noisecore) i Dar Nahmias (indie, rock, psychodelia).

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Trzymam zatem kciuki, zeby choc jedna, a najlepiej obie wypalily, mialbys wybor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś dobrze wybrał i był zadowolony, a lektury masz wysokiego lotu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    A to ze czytasz takie książki bardzo dobrze o Tobie swiadczy.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, też lubię epokę średniowiecza, chociaż najbardziej kocham wszystko,co związane z XIX wiekiem☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że dostaniesz się na wymarzony staż

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za dobry wybór Kolego 😃

    Bardzo ciekawe pozycje wymieniłeś. Też lubię czytać o średniowieczu.

    OdpowiedzUsuń