niedziela, 25 października 2020

Zmiana planu.

Po ostatnim wyziewie TK w sprawie aborcji chciałem coś o tym napisać. Potem pomyślałem sobie, że napisano o tym już chyba wszystko, co sam bym napisał. Poza samą treścią dziwi mnie bardzo czas w jakim powzięto taką decyzję. Jak widać przewidywania rządzących o braku reakcji, były absolutną mrzonką. I kogo teraz winić za wzrost zachorowań? 

Na koniec mogę jedynie dodać: 

Szanowne Panie, jestem z Wami!!!

Dziś polecam: Exumer (trash metal), Evile (trash metal) oraz Fifth Angel (heavy metal, power metal). 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, bo mądrzy mężczyźni są nam potrzebni w tej walce.
    Pozdrawiam
    Magadalena8

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze wielu normalnych mężczyzn i będzie ich więcej niż tych tych rządowych zboczeńców i staną murem za kobietami.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co da Wam stanie murem za kobietami?
    Możecie sobie postać za...murem.
    Przecież ten zapis jest w KONSTYTUCJI.
    Są dwa wyjścia;
    albo złamie się Konstytucję i nie będzie państwa prawa;
    albo zmieni się Konstytucję.
    Zaś kto jest zboczeńcem, a kto mordercą własnego dziecka, to dopiero się okaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy znani mi mężczyźni popierają swoje kobiety, a to, co dzieje się w Polsce wokół tematu aborcji i praw kobiet, to powrót do średniowiecza, nie mówiąc o tym, że nie wszyscy w kraju są katolikami.

    OdpowiedzUsuń
  5. "W tym szaleństwie jest metoda" że zacytuję Szekspira
    Pis doskonale wiedział, że wyrok TK wywoła mocny, publiczny i zdecydowany sprzeciw.Dobrze jest zamącić w narodowym kotle.
    Obrzydzeniem napełniła mnie wczorajsza wypowiedż Bosaka. Na stwierdzenie dziennikarki, jaki to straszny los czeka te biedne dzieci jeśli przeżyją- odpowiedział : niech umierają..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałoby się żeby każdy dokładnie ze zrozumieniem przeczytał najpierw tę ustawę, a potem się wypowiadał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego nie wprowadziło, póki co, żadnych realnych zmian do polskiej rzeczywistości. Aktywiści urządzają na ulicach burdy. Trybunał orzeka – czy zapisy prawa są zgodne, czy niezgodne z Konstytucją Rzeczypospolitej. Nie pisze nowych ustaw. Bada to, co już jest. Zmanipulowani aktywiści maszerują i demolują.

      Usuń
    2. Otóż to,stoję za życiem...
      TK zrównał prawnie wady letalne z wadami nieletalnymi.Teraz należałoby wprowadzić przesłankę wady letalnej.Tu rola lekarzy,a nie polityków.Hipokrates:nie szkodzić,nie podawać środka podobnego.Prawo do życia dla ludzi z zespołem Downa,Klinefeltera,Turnera itd.
      Wtedy prawo będzie równe dla ludzi chorych,jak i zdrowych.TK stanął po stronie praw boskich i ludzkich.Ochrona życia ludzkiego wynika po prostu z osiągnięć cywilizacyjnych.
      O co "walczą"protestujący?"z życiem,o życie,czy o wolność "od życia"..
      rocznie na świecie 56 mln dzieci...,to aborcja!
      to cisza krzyczy
      hey-oh

      Usuń
    3. Cały ten temat już mnie powoli przerasta i zaczyna męczyć. Na pewno co do szczegółów należy zwrócić się do specjalistów. Ja bym się nie odważył proponować nic szczegółowo.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

      Usuń
  7. Exumer - wspaniała kapela... w 88 roku byłem w Gdańsku, w hali Olivii na koncercie w ramach tour "Metal Battle"... grali: Wolf Spider (PL), Exumer (D), Atomcraft (GB), Nasty Savage (US)... na bis zagrano "Welcome to Hell" Venom'u w połączonym składzie kilku kapel, a za garami usiadł sam Tony "Abbadon" Bray (Venom), który był szefem tej trasy... naprawdę wspaniały event, pamiętam go do dziś :)
    ...
    na temat tego, co się dzieje obecnie na mieście wypowiedziałem się u siebie, bardzo lakonicznie zresztą z braku czasu, zajęty sprawami realu, a moje poglądy polityczno - społeczne w temacie poczynań obecnego reżimu i traktowania kobiet jak rzeczy przez obecne prawo są w okolicznej blogosferze dobrze znane...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, to Polska, jest jak jest. Z drugiej strony te protesty motywują do uporządkowania innych spraw (chociażby wypisania się z KrK, który dostaje od państwa pieniądze m.in. dlatego, że i ja jestem u nich na liście). Stary system eroduje, powoli ale skutecznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń