poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Trochę niepewności.

Mam nieco niepewności w sobie, bo od jutra zaczynam te trzydniowe badania w Instytucie Onkologicznym. Na pewno ważne jest to, że będą według mnie dość szczegółowe, badania krwi w tym markerów, USG szyi i dwie scyntygrafie- jedna szyi, druga całego ciała. A przynajmniej można rzec, że będą szczegółowe na nasze warunki. Mam jednak nadzieję, że wszystko jak należy będzie i w czwartek przyniosę w pełni obraz co ze mną obecnie jest. 

Dziś obchodzimy: Międzynarodowy Dzień Solidarności Młodzieży, Międzynarodowy Dzień Przeciwko Wiwisekcji, Europejski Dzień Śniadania i Dzień Immunologii

Pozdrawiam! 

6 komentarzy:

  1. Musi być ok!
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie ma żadnych złych symptomów w badaniach co dziś miałem. Czyli będzie według mnie tak jak piszesz. :)

      No coś się zadzieje w moi opowiadaniu. Ale na razie nic więcej nie powiem. :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nie przewiduję innej opcji, ale jakby co, trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepewność za siebie rzuć, a do nas wróć - jak najprędzej:)
    Trzymaj się - to tylko badania. Będzie dobrze. Swoją drogą- jesteś szczęściarz, bo masz dostęp do takich szczegółowych badań. To dobrze wróży; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie denerwuj się na zapas. Nie sadzę by było coś nie tak. Trzymaj się, to jeszcze nie najgorszy zestaw badań.Ale nie jestem pewna, że już w czwartek będziesz znał wszystkie wyniki badań.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponieważ prowadzić bloga nadal, to można się domyślić, że ze zdrowiem jest spoko.

    OdpowiedzUsuń