niedziela, 2 kwietnia 2017

Lato wiosną. Pierwsza jazda.

Dziś w Słońcu było u mnie ok. 30 stopni Celsjusza. Jak dla mnie jakaś dziwna sprawa, lato wiosną po prostu. Wybrałem się po raz pierwszy w tym sezonie na rower i zrobiłem od razu 17 kilometrów. Muszę powiedzieć, że jazda na rowerze sprawia mi dużą przyjemność, wyłączam wtedy myślenie (ale nie do końca, by siebie lub kogoś nie skrzywdzić) i jadę w stronę zachodzącego Słońca. ;) 

Dziś obchodzimy: Międzynarodowy Dzień Książki Dla Dzieci oraz Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. 

Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Bezpiecznej drogi i szczęśliwego powrotu z każdej przejażdżki; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby to było dobre, szczęśliwe i sprzyjające! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 30 stopni! Niesamowite. Rower to wspaniały towarzysz, cichy, nie przeszkadza w myśleniu i tankowania nie woła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzisz... A ja też sezon rowerowy zacząłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zdjęcie z dzieciństwa, gdy stoję przy rowerze, ale pedałowałam tylko chyba na stacjonarnym rehabilitacyjnym. Potrafię jednak wczuć się w Twój nastrój i pojąć ów zachwyt.

    OdpowiedzUsuń