środa, 29 listopada 2017

Zmęczenie zakupami.

Dziś całą trójką wybraliśmy się na zakupy do Arkadii, nazwa jest myląca, bo odpoczynku tam raczej nie ma. Trzeba było kupić buty dla Staruszka, kurtkę i bluzę dla mnie. Z dość wielkim trudem udało się wszystko nabyć. Za to droga do domu przyprawiła mnie o kwadratową głowę, na nasze nieszczęście byliśmy autem i w korkach spędziliśmy jakąś godzinę, a do centrum jechaliśmy mniej jak pół godziny. Dlatego nie polecam, jak już wybierajcie ZTM. :) 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Też tam robimy zakupy całą rodziną bo mamy najbliżej.
    Potwierdzam, że to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszmar to przeżyłam dziś w przychodni, 3 godziny w poczekalni, kłótnie o numerki, duchota itd.
    Dlatego unikamy też autostrad, bo zawsze trafiamy na jakiś korek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to autem czy autobusem człowiek zawsze wpakuje się w korek i nawet nie ważna godzina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę zakupów .... no sorry ale już tak mam , że jak coś ze mnie "spada" to muszę jechać kupić nowe ale dla przyjemności jak moje koleżanki ?? Nigdy w życiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie ten rejon Wawy jest dla ruchu kołowego toksyczny. Jednym słowem "Toxicity".
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, a wszystko bierze się według mnie od niewłaściwego zaprojektowania ulic, chyba było wiadomo, że aut będzie coraz więcej. Ostatni raz jadę tam samochodem, wolę już jechać tramwajem, długo ale bez stresu.

      No to nie widziałem nic o Hendrixie także w Sieci. Przegapiłem zupełnie taką wieść.

      No tak sobie jakoś wymyśliłem, takie dziwne działania niby artystyczne, o których w tym wierszu opowiedziałem.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. JA tam lubię Arkadię, i mam tam kilka ulubionych miejsc :). Ale ja lubię zakupy, nawet bardzo. Ty zdaje się mieszkasz na Pradze, tak? Jest jakies nowe centrum handlowe na pradze północ? Jeszcze nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto jest pić to na co ma się ochotę . Póki samemu możemy o tym decydować.
    Potem możemy wspominać że byliśmy sobą .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy w Arkadii są bardzo męczące. Byłam 2 razy i powiedziałam, że już nigdy, przenigdy!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpię korków :) Nie przywykłam do tego. U nas objazd z powodu przedłużającego się remontu drogi,a bywa to męczące.
    Mnie dopiero czekają zakupy. Przełożyłam to na jutro. Dziś porządki. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię zakupów i galerii w szczególności. Wszystko co mogę, kupuję w internecie.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygodnicki się zrobiłeś.Pomyśl,ile czasu spędziłbyś w różnych sklepach, gdybyś w Arkadii nie zaspokoił potrzeb.

    OdpowiedzUsuń