piątek, 27 października 2017

Pogoda jesienna. Książka. Brak nastawienia.

Ledwo jeden orkan minął Europę, a już w weekend ma nadejść Grzegorz. Orkan Grzegorz. To co może przynieść nie podoba mi się zanadto, bo zauważam, że słabo reaguję na szybkie zmiany ciśnienia, a tu mają takie być. 

Jutro będę miał pierwsze zajęcia na uczelni w ramach kolejnych studiów podyplomowych. Nie  nastawiam się specjalnie na nic, bo wiem, że nie jest to dobra metoda. :) 

Polecam też krótkie opowiadanie Michaiła Bułhakowa pt. ,,Psie serce". Główny bohater (pies Szarik) otrzymuje ludzką przysadkę mózgową, a co za tym idzie wszystkie nasze najgorsze cechy. Absurd, zawoalowanie pewnych prawd dotyczących polityki wtedy jak i dziś to najważniejsze elementy opowiadania. Po prostu czytać, czytać i czytać takie dziełka. 

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Ehhh, Mistrza i Małgorzatę wspominam rzewnie a szczególnie Małgorzatę ;-))))
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałem jeszcze, więc się nie wypowiem. Jednak po tym małym dziełku chyba skuszę się na coś większego od Bułhakowa, bo wpasował się w mój gust.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pogoda też działa na mnie ni najlepiej. Jestem meteopatą.
    Trzymam kciuki aby nie było niemiłych niespodzianek na studiach.
    Hmmm> jak tu czytać...czytać, skoro wzrok strajkuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórym przedstawicielom naszego gatunku przydałoby się przeszczepić zwierzęce cechy...
    Ciekawych wrażeń po zajęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się dzieje??? czyżbyś mnie zbanował? już drugi mój komentarz zniknął. Niebywałe. Wczoraj był jeden mój wpis,dziś drugi, a nie ma obu.

      Usuń
  4. Hmmm> a gdzie podział się mój wczorajszy wpis?
    Był i znikł. A to niespodzianka; już nie odtworzę jego treści.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spadku ciśnienia się nie boję, bo na to akurat nie reaguję negatywnie, ale ten gwałtowny wzrost po wszystkim może już nie być dla mnie przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lektura bardzo ciekawa, zapisałam do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń