poniedziałek, 24 maja 2021

Pożegnanie.

Staruszek odszedł od nas 17 maja, o godzinie 8.55. W kolejnych dniach mieliśmy do załatwienia różne sprawy związane z tą sytuacją. Najgorzej chyba w szpitalu było jak przyjechaliśmy po odbiór rzeczy. Na razie nie dociera do mnie w pełni co się stało. Pogrzeb będzie 31 maja. 

Jakby tego było mało to coś zrobiłem sobie z kolanem, spuchnięte mam już dobry tydzień, boli itd. Dziś mam wizytę u ortopedy, zobaczę co to się stało dopiero tam. 

Podtrzymuję wszystkie słowa z poprzedniej notki, jak będę w stanie i znajdę chęć do pisania to wrócę. Na razie muszę to sobie wszystko poukładać jakoś. 

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Serdeczne wyrazy współczucia.
    Trzymaj się dzielnie; dbaj o siebie i swoje zdrowie;
    jestem z Tobą myślami i otaczam serdecznością;
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowa wydają się niewystarczające, aby wyrazić smutek i żal po stracie Taty .. przyjmij wyrazy najgłębszego współczucia.. jestem z Toba myślami..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wspolczuje Tobie, Piotr, i Twojej mamie. Trzymajcie sie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuje Tobie i Twej Mamie- wiem co przezywacie. To normalne, że wszystko się teraz-zaraz wydaje nierealne, tak jest zawsze.Dbaj o Mamę, jest w gorszej niż Ty sytuacji- to tak jakby ktoś odciął nagle Jej połowę.
    Przytulam, trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjmij wyrazy współczucia... Bardzo mi przykro... Przytulam... Myślę o Tobie i mamie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo współczuję.Musicie teraz z Mamą wspierać się wzajemnie .Ból nie zniknie szybko, dopóki cały nie 'wyboli' Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem pocieszyć, bo w takiej chwili nie ma pocieszenia ani słów właściwych. Wróć kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najszczersze jak potrafię współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najszczersze wyrazy współczucia. I tak jak piszesz, to nie czas na blogowanie. Tylko na poukładanie sobie wszystkiego jakoś. I na smutek. Trzeba go spokojnie przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi przykro. Teraz najważniejsze to wzajemne wspieranie się z Mamą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak mi przykro, Piotrze. Przytulam do serca

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrazy współczucia dla Ciebie i bliskich🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej...
    Strasznie mi przykro.
    Bardzo.
    Okropnie...

    💙❤💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykro mi ale jako chora na Aspergera nie czuję empatii a i udawanie jej mnie nie bawi. Nie współczuję bo nie znam i nie przewiduje tego zmienić. Może Ci pomagają słowa ,ja jestem nauczona ,że jeśli to można ufac ludziom a nie słowom. Dlaczego jestem taka ? A zasłużyłeś bym była inna ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy;
      .........................................
      Pryskają nieczułe lody
      I przesądy światło ćmiące...."

      Usuń
    2. Kloszard, proponuję Ci więc skoncentrowanie się na jednej dziedzinie (ponoć chorzy na Aspergera bywają wybitnie uzdolnieni) w czasie, który poświęcasz na trollowanie w internecie.

      Usuń
  17. Bardzo wspolczuje Piotrze. Znam to uczucie gdy trzeba odbierac rzeczy po bliskiej zmarlej osoby. Identyfikacja zwlok tez byla dla mnie strasznym przezyciem. Kondolencje dla Ciebie i Mamy. Trzymajcie sie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem co czujesz. Mój tata zmarł trzy lata temu. Trzymaj się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam, wspominam i ciepło o Tobie myślę Mozaiko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyrazy współczucia, ściskam serdecznie. Jak się teraz czujesz? Mam nadzieję, że jest lepiej

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ten blog. Na ten blog na pewno wrócę.

    OdpowiedzUsuń