niedziela, 28 maja 2017

Pomysł. Opinia.

Rodzice w czasie jak ja na uczelni byłem siedzieli na działce. I wymyślili, że prawdopodobnie na jesieni sprzedamy działkę. Czarę goryczy przelały te białe syfy z topoli i pies, który się nie mógł uciszyć. Akurat z tym psem to już przeprawa w przeszłości była. W sumie jestem chyba za. Bo w sezonie poprzednim może z sześć razy byliśmy tam.

Płyta Arctic Monkeys- ,,Favourite worst nightmare" okazała się dziełem bardzo chwytliwym, skończonym i energetycznym. Granie zespołu na tej płycie jest nawet nieco punkowe momentami, albo jak kto woli garażowe, ale w pozytywnym bardzo sensie. Jak dla mnie wszystko to co lubię na tym krążku jest, gitary, dobry wokal, bębny, różne muzyczne ,,myki". Daję 9/10. 

Dziś obchodzimy: Dzień Bez Prezerwatywy (ale głupota), Światowy Dzień Raka Krwi, Światowy Dzień Hamburgera oraz Dzień Higieny Podczas Miesiączki

Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

  1. No widzisz, ci co mają działki, narzekają i ci, co nie mają też, taki paradoks, ale fakt, gdy znajoma użyczyła nam domek na weekend, to nic nie odpoczęliśmy, bo wszyscy uparli sie na koszenie trawy, naprawy dachów, gdzieś szczekały psy, a gdzie indziej popijawa do rana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak macie się męczyć i mieć wyrzuty, że coś nie zrobione, to lepiej sprzedać. Ty zabiegany, rodzice coraz starsi. Nie słuchałam jeszcze, ale jak znajdę czas o odsłucham.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten Dzień Bez Prezerwatywy kojarzy się niestety bardzo paskudnie, bo politycznie...
    podsumujmy:
    Dzień Bez Usuwania Ciąży trwa od ćwierćwiecza...
    ale to zostawmy, obecny system bowiem nabrał tempa:
    Dzień Bez Pigułki "Po" od prawie tygodnia...
    /są tylko na receptę/
    Dzień Bez Globulek /do-w-cipnych/ od jakiegoś roku...
    /nie ma w aptekach, nie ma w hurtowniach, nikt nic nie wie/...
    przyjdzie czas na permanentny Dzień Bez Prezerwatywy...
    /wycofają do aptek, potem będą tylko na recepty, potem w ogóle znikną/...
    to przestaje być zabawne...
    ...
    proszę, nie odpowiadaj mi na to u mnie, bo planuję posta na te tematy i popsujesz mi plana...
    ...
    a działka?... no cóż, nie przepadam wybitnie za grzebaniem się w ziemi i takich innych robótkach działkowych, postawiłem więc na maksymalną prostotę... trawniczek, kilka drzewek, na tym koniec... od czasu do czasu pośmigać z kosiarką, liście zgrabić raz na rok i po robocie... pozbywać się działki ciężko, bo w końcu jest to kawałek własnej zieleni, która dookoła niknie na naszych oczach...
    pozdrawiać jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Bez Prezerwatywy ze wszech miar niebezpieczny.Nie obchodzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że panowie teraz w tak szybkim tempie niewieścieją , że nie wiadomo z kim te cudowne panny są w ciąży...a prezerwatywa...cóż że ma święto, niech ma i niech nie pęka.

      i tu też te głupie obrazki do wypełniania...pomysłodawca miał chyba cechy psychopatyczne.

      Usuń
  5. uczuciowesmaki29 maja 2017 20:58

    Co tam Arctic Monkeys podczas gdy piekło zamarzło bo Linkin Park nagrało pop inspirując się Bieberem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Fakt, dość dziwnie brzmią bez gitar właściwie. Tak przynajmniej jest w kawałku co w radiu słyszałem.

      W sumie do pomarańczowego koloru można dopasować wiele skojarzeń.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Działka to fajna sprawa ale kiedy przestaje sprawiać radość to chyba faktycznie lepiej się jej pozbyć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń