czwartek, 1 lutego 2018

Zmęczenie nad ranem. Wyprawa.

Nie wiem co się stało, obudziłem się koło 4 rano, z zatkanymi uszami i wrażeniem po śnie (może raczej czymś z pogranicza jawy i snu), że szybko nie zasnę. Bo wszystko przed tą pobudką co mi się zdawało wiązało się z tak dziwnymi i mocnymi emocjami, że głowa mała. Jakoś udało mi się zasnąć na trochę jeszcze. 

Koło południa wybrałem się do urzędu pracy, tak jak w poprzednich miesiącach nic dla mnie nie mieli z ofert. Trudno się mówi. Zobaczę w kwietniu może się uda coś znaleźć. 

Dziś polecam takie zespoły: Entombed (death metal), Exodus (trash metal) oraz Extreme Noise Terror (crust, grindcore, death metal, hardcore punk). 

Pozdrawiam!  

11 komentarzy:

  1. Jeśli budzisz się o 4 rano, to znak, że starość się zbliża...
    dziś wykonawcy na E :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uczuciowesmaki1 lutego 2018 22:14

    Hmmm,4 rano, znamienne. W moim tekście "O 4 rano w prosektorium" w tym przybytku działy się ciekawe rzeczy ;-))))))) Nie żebym Ci wróżył ;-)))))
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Chyba coś pamiętam. Ale jak przez mgłę.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. 4 rano, rany koguta toż to środek nocy!:P

    OdpowiedzUsuń
  4. W pośredniaku to chyba nikomu jeszcze pracy nie znaleźli...

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakiej pracy szukasz? Jeśli mogę Ci doradzić, to lepiej na własną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój syn to nawet nie chciał iść do pośredniaka żeby się zarejestrować jako bezrobotny, bo kolejki i ma pogląd podobny do tego co Boja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maestro Maksymiuk, wstaje o piątej bo o szóstej wstaje Penderecki. Musi wcześniej. Pan o czwartej więc znak że ciekawe życie się zmaterializuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do pracy- musisz sam sobie poszukać pracy- poprzeglądaj ogłoszenia. Jak znam życie to jeszcze nikt pracy z ramienia "pośredniaka" nie znalazł. Poza tym możesz dać również własne ogłoszenie na którymś z portali.
    Kilkanaście lat temu kolega mojej córki przeżył istną tragedię- skończył ze świetnym wynikiem SGH i natychmiast zrobił doktorat z finansów. I to był błąd- bo człowiek miał doktorat a był jako pracownik zielony i nikt go nie chciał przyjąć do pracy, bo ciężko z doktora zrobić podrzędnego stażystę. Bardzo często nadmiar dyplomów przeszkadza w znalezieniu dobrej pracy. W końcu biedak założył własne biuro podróży. Okres poszukiwania pracy przyprawił go o wrzody żołądka.
    Zastanów się również nad zatrudnieniem się na uczelni.
    Ostatnio nawet nie płacą tak zle, poza tym jest już sporo prywatnych uczelni.Od czegoś przecież trzeba zacząć.
    O czwartej rano? Fatalna pora, jeśli ma się wstać (jak ja) o 6,30.Wtedy juz nawet nie ma co siękłaść, bo mozna zaspać.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Młody,zostań żebrakiem. Praca z ludźmi,ciekawa,rozwijająca horyzonty.Cicgaczem zrób doktorat i bądż pierwszym, może,doktorem z kapeluszem na chodniku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miewam bardzo realistyczne sny. Przeważnie jak się obudzę zaraz po nich, to zapisuję wszystko co zapamiętałam. Nie tylko wrażenia lecz czasami całe dialogi.

    Niedawno obudziłam się o 4 nad ranem, akurat była pełnia. Do piątej siedziałam na balkonie opatulona w co się dało i fotografowałam księżyc :)

    Noc później obudziłam się o 3. Księżyc znowu wołał, ale bezczelnie zasunęłam zasłony i poszłam spać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń