środa, 28 lutego 2018

Poszukiwań dzień pierwszy.

Przyglądałem się dziś mojemu zadaniu na uczelnię, na razie znajomość ograniczyła się do podkreślenia najważniejszych danych. Nie mam pojęcia jak zacząć, jaki typ ustawy wybrać, po prostu stoję w miejscu. Mam nadzieję, że nie zajmie mi za dużo czasu odnalezienie odpowiedzi na to podstawowe pytanie o typ ustawy. Bo potem praca nie powinna być specjalnie złożona. 

Dziś znów polecam zespoły ze strony Bandcamp: Beardmore (rock, hard rock, blues, stoner), Bloodshot Dawn (death metal, metal, melodic death metal, metal progresywny) oraz Dream Wife (pop, indie pop). 

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. A do kiedy masz czas na wykonanie zadania? ;)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.dreaminthedarkness.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Mądrze to Pan napisał i bez emocji .Podobało mi się...Podobało.
    Wczoraj , dziennikarz z nazwiskiem na F doprowadził mnie do wściekłości.Po puszczeniu nagrania zrobionego w necie przez kogoś w którym na końcu pada , nie pamiętam dokładnie, a nas kurwa nikt nie przeprasza. Słowo na k mu się nie podobało.Myślę sobie że nastrzelałabym go po pysku.Flaki mi się przewracają gdy wycina się ,czasem bardzo istotny akcent wypowiedzi innym razem puszczając wypowiedzi ludzi,którzy swym życiorysem obrażają moją wrażliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tam gdzie to możliwe należy na spokojnie podejść, krzycząc nic bym nie osiągnął, a i Pani nie odebrałaby tego pozytywnie. A tak jest jakaś wymiana myśli i zdań.

      Coraz mniej mam zaufania do dziennikarzy, coraz rzadziej oglądam jakieś serwisy informacyjne, bo właściwie cały czas dają to samo, gdy znajdą jakiś temat będą go rozdrabniać przez miesiąc.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Początek zawsze jest najgorszy, najgorzej zacząć:-)
    Znowu ciekawe nazwy zespołów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Studiujesz prawo? Dla mnie to czarna magia i wystarczy, że miałam prawo prasowe na zajęciach. No i prawo autorskie. Tak to miejscami jest zagmatwane, że nie da się tego zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Jotką, początek zawsze najtrudniejszy, a potem już z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale chyba w Polsce są tylko ustawy jednego typu. Same takie do niczego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki masz kierunek na podyplomówce?

    OdpowiedzUsuń