środa, 21 lutego 2018

Jakoś leniwie.

Dziś nic ciekawego się nie działo. 

Czekam na zadanie do zrobienia na zaliczenie na studia. Mam nadzieję, że ta nowelizacja do przygotowania nie będzie jakaś złożona. 

Dziś polecam następujące zespoły: Apteka (różne odmiany rocka. post punk), Haiku Fristajl (moje klimaty jeśli o warstwę metafizyczną twórczości chodzi, poezja śpiewana ogólnie mówiąc) oraz Homo Twist (rock, funk rock, funk metal, kiedyś bardzo ale to bardzo byłem zachwycony tą grupą, dziś w sumie też). 

Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Nie znam tych zespołów, przynajmniej z nazwy.
    U mnie również dzień zleciał spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie wręcz przeciwnie, skończyłam książkę, byłam na dłuuugim spacerze, zakończyłam wiosenne porządki i napisałam dwa posty na zapas...
    Jeśli zespół Apteka, to muzyka powinna leczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie wręcz przeciwnie, skończyłam książkę, byłam na dłuuugim spacerze, zakończyłam wiosenne porządki i napisałam dwa posty na zapas...
    Jeśli zespół Apteka, to muzyka powinna leczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spokojne dni również mają swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zapraszam do Muzeum Narodowego. A przedtem do mnie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog chyba stanie się dla mnie nową kopalnią dobrej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już po sesji - nareszcie i poszło nadzwyczaj dobrze :) Czas na zasłużony odpoczynek i trzeba się spinać i pracę pisać :)

    OdpowiedzUsuń