czwartek, 22 lutego 2018

Troszkę poszukiwań.

Poszukałem dziś odpowiedzi na parę kolejnych pytań z tych do egzaminu. Jak na razie nie mam zupełnie pomysłu na parę odpowiedzi, w tym na te moje pytania do wysłania grupie. Mam nadzieję, że coś znajdę do kwietnia, bo to byłby wstyd nieco. 

Byłem też u endokrynolog, wyniki mam całkiem całkiem. Kolejna wizyta w październiku, a w kwietniu muszę ogarnąć badania do Centrum Onkologii na maj. Jakoś odrobinę się obawiam, choć do końca nie wiem czego nawet. 

Dziś polecam: Perfect (rock), Power of Trinity (moja stara miłość, tak jak Homo Twist; hardcore, rock alternatywny, reggae) oraz Republikę (nowa fala, post punk, rock, art rock). 

Pozdrawiam!   

12 komentarzy:

  1. Nasz rodzimy Perfect i naszą rodzimą Republikę??? Byłam młodsza niż Ty teraz gdy zaczynali grać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekanie na wyniki, to zawsze jakiś niepokój...
    Perfect i Republika to kawał historii:-)
    Do kwietnia wszystko ogarniesz, spoko! Chociaż gdy robi się ciepło, to leniuszek do nas mruga:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uczuciowesmaki22 lutego 2018 22:36

    Jak nie znajdziesz do kwietnia tego roku to może do kwietnia roku następnego ;-)))))
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No zawsze to będzie coś.

      Pogoda spłatała figla i zmieniła się zupełnie. A miało być tak ładnie i słonecznie. Poza tym chyba wiosna miała być.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Badania endokrynologiczne mnie nie martwią, bo sama mam kłopoty z tarczycą. Jednak wizyta w Centrum Onkologii nawet gdyby nie było podstaw do zmartwienia, brzmi poważnie. Żałuję, że nie zachowała się po moim ojcu "Mała encyklopedia prawa", bo ofiarowałabym Ci ją, żebyś może w niej poszukał inspiracji na pytania. Trzymam kciuki żeby zarówno w sferze zdrowia jak i egzaminów, wszystko poszło po Twojej myśli. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też czeka wizyta w pewnej poradni, w której zadecyduje się, kiedy mam iść na operację.
    Każdy się boi problemów ze zdrowiem...
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta polska republika w Twoich rekomendacjach przypomniała mi o takiej ciekawostce z lat 90-tych. Nazywali się Republica i mieli jeden (słownie: jeden) szybki przebój - "Ready To Go" :)

    Co do zdrowia - profilaktyka jest niezmiernie ważna, powodzenia!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za pamięć i buziaki.
    Chętnie bym coś napisała ciekawego ,a nie tylko nudziła o zdrowiu ,ale nie mam weny ,chęci sił.
    Liczę ,ze tabletki zapisane mi wczoraj ,przez specjalistę"od głowy" pomogą choć trochę.
    Zawsze Cię czytam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Livia, bardzo się cieszę, że masz te tabletki od głowy
      mysle, że pomogą
      ściskam

      Usuń
  8. te obawy bedą zawsze nam towarzyszyły, ale z czasem trszkę słabsze, przynajmniej ja tak mam

    Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami wysyłają na badania profilaktycznie, gdyby coś Ci groziło, wysłaliby Cię NA JUŻ.

    A ja Ci dziś polecam SEMBLANT. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie same słowa "Centrum Onkologii" napawają strachem, także nic dziwnego, że się obawiasz, w końcu takie wizyty nigdy nie należą do zbyt przyjemnych... mam jednak nadzieję, że okaże się, iż wszystko jest w porządku. Będę trzymała mocno kciuki.
    Ja kilka dni temu zauważyłam u siebie guzek na szyi i choć to prawdopodobnie tylko powiększony węzeł chłonny, to i tak będę musiała wybrać się z tym do lekarza i trochę się boję.
    Życzę dużo, dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń