czwartek, 14 grudnia 2017

Zmiana planu. Kolejna płyta.

Pogoda pokrzyżowała nam nieco plan, nie pojechaliśmy na cmentarz, bo do południa padał śnieg. Mam nadzieję, że jeszcze uda się nadrobić tę sprawę w przyszłym tygodniu. 

Byłem za to w bibliotece, wziąłem kolejną porcję Hrabala i Bukowskiego. 

Przeczytałem w końcu ,,To" autorstwa Stephena Kinga. Muszę powiedzieć, że o ile przez pierwsze 800-900 stron nie bałem się za bardzo, to już pod koniec było dość strasznie. Poza tym wydaje mi się, że pani Rowling ,,zgapiła" nieco pomysł od Kinga tworząc w swojej książce bogina (taką zmiennokształtną kulę materii czy czegoś tam, która zmieniała wygląd w zależności od tego czego bała się osoba na przeciwko niego). Bowiem tytułowe To też zmienia się w rzeczy, których najbardziej boją się bohaterowie. Tak naprawdę jednak wydaje mi się, że główny przeciwnik miał po prostu postać różnych lęków, wspomnień z czasów szkolnych bohaterów książki. Jak dla mnie książka warta przeczytania mimo swojej pokaźnej objętości. 

The Complainer&The Complainers- ,,Power Joy Happiness Fame!" to mieszanka gatunków, która oscyluje między popem, elektroniką i odrobiną gitarowych ,,brudów". Ciekawostką jest gościnny udział Artura Rojka. Daję 7,5/10. 

Pozdrawiam!  

6 komentarzy:

  1. Nie wiem czy jest lub będzie w literaturze i filmie jeszcze coś oryginalnego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem posłuchać The Complainers, ale chyba dla mnie trochę to wszystko zbyt chaotyczne. Choć niewykluczone, że się jeszcze przysłucham, bo póki co Rojka nie znalazłem, a chętnie bym posłuchał :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka "cegła" o czymś co się zmienia w zależności od tego, kto na to patrzy? Czy nasza rzeczywistość nie wystarczy? Jedni uważają, że "To"-czyli dobra zmiana, to cud, a inni, że "To"-zgroza myśleć co będzie dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. "TO" to dobra książka.Tylko się zastanawiam,czy wątek seksu grupowe dzieci to King na trzeźwego pisał?

    OdpowiedzUsuń
  5. Klik dobry:)
    I mnie czeka wizyta na cmentarzach, a potem już tylko świętowanie.
    Życzę wszystkiego dobrego na ten Świąteczny Czas.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogin! Już zdążyłam o nim zapomnieć! Książki o Hogwarcie czytałam bardzo zachłannie gdy byłam dzieckiem - chciałabym teraz znaleźć książkę, która przeniesie mnie w inny świat. Dwie już prawie czekają na półce (prawie, bo dopiero w Święta się z nimi przywitam) i mam nadzieję, że dadzą radę!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń