sobota, 16 grudnia 2017

Zajęcie na Święta. Po uczelni.

Dziś na uczelni mieliśmy nie lada odskocznię od zwykłych wykładów. Najpierw mieliśmy symulacje komisji sejmowej, mi przypadła rola sekretarza, coś nie miałem swojego dnia, bo myliłem się w obliczeniach parę razy. :) Potem zajmowaliśmy się retoryką, nigdy nie miałem tak szerokiego omówienia tematu. 

Na Święta dostaliśmy do zaopiniowania projekt ustawy o zakazie handlu w niedzielę. Już po pobieżnym przeczytaniu widzę, że sporo w niej rzeczy do opisania będzie.   

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Na moich zajęciach w tym tygodniu obserwowaliśmy jak nasz nauczyciel robi fader (taki suwak do zgłaśniania/ściszania dźwięku) przy pomocy... banana ;) I naprawdę zadziałało, byłem w szoku :)

    Pozdrowienia i miłego weekendu! Tej ustawy niedzielnej nie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie zaciekawiłeś, taka nauka na konkretach jest super, napisz potem coś więcej na ten temat:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też proszę o ciąg dalszy nt. tej ustawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem krótko powinna być wolna niedziela dla ludzi ale czy to się uda nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa Twojego zdania na temat zamykania sklepów w niedzielę. Twierdzę, że jeśli to wejdzie, to i tak zamknąć tylko molochy. Sklepy prywatne i te należące do ajentów, będą czynne, nic to nie zmieni, zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze prowadzę zajęcia w czwartek, ale moim słuchaczom nic nie zadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w zeszłym roku nie czułam wcale świat 6 grudnia dowiedziałam się ze mam nieboraka 21 grudnia miałam biopsje i czkałam na wynik wiec szczerze to był ciężki czas
    w tym roku jest niby lepiej ale ja jestem niespokojna rozbita i ze łza na policzku

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam nie powinnam się żalić

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktem jest, że jeśli zamkną markety, ci wszyscy ludzie pójdą w miejsca, które jako jedyne będą otwarte. Mnie to nie cieszy - będę się borykać w niedzielę z tłumami...

    OdpowiedzUsuń
  10. To daj znać jak ta kontrowersyjna ustawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogli z okazji Bożego Narodzenia odpuścić Wam pracę domową?

    OdpowiedzUsuń