piątek, 22 grudnia 2017

Właściwie ostatnia prosta.

Dziś po południu miałem ostatnie zajęcia z angielskiego w tym roku, potem pomogłem Rodzicielce w robieniu makowca, wyszło tak dużo ciasta, że trzeba było na dwie blachy je rozdzielić. Można powiedzieć, że już wszystko jest gotowe, zostało jeszcze ryby usmażyć i dopiero w niedzielę nadejdzie czas ostatniego szlifu w czasie odgrzewania i wyciągania wszystkiego. Muszę powiedzieć, że czuję już zapach Świąt w postaci zapachu piernika i makowca. :) 

Korzystając z okazji (bo nie wiem czy jutro i pojutrze coś napiszę) życzę Wam i Waszym bliskim wszystkiego co najlepsze, spokoju, odpoczynku, dużo zdrowia i uśmiechu na te Święta, a na Nowy Rok pomyślności i spełnienia marzeń. 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Zycze Tobie i Twoim najblizszym spokojnych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarudzę trochę, bo odwołali mi wczoraj lot, na szczęście po 8 godzinach w pociągu dojechałem do domu i dzisiaj zacząłem bigos. Jutro reszta ;)

    Pozdrowienia + wszystkiego dobrego na Święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas pachnie bigosem i grzybami:-) Tyle makowca to cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nie nie ja nigdy bym nie umiała makowca zrobić to za trudne dla mnie u mnie zapachnie grzybami i kompotem z suszu

    wszystkiego dobrego na te święta życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. uczuciowesmaki22 grudnia 2017 22:22

    Jak łakomczuszek się obje to istotnie nie będzie miał siły już nic napisać ;-))))
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taka prawda. :D Jak u mnie w etykietach co i rusz obok muzyki jest hasło jedzonko.

      Dlatego już tyle wieków temu zaczęto tworzyć dzieła przypominające wszystkim, że ich koniec będzie taki sam. Dziś też by się przydało coś podobnego.

      Spierniczyć piernik, to dopiero wyczyn. :)

      Może UK to nie kraj, a stan umysłu? W sumie to nic mi do czyjegoś zapalenia płuc, dziwnie to wygląda tylko. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Zdrowych i radosnych Świąt życzę Tobie i Twym bliskim.
    Wszystkiego naj...naj... w święta i po świętach;
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam życzyć magicznych Świąt,ale skąd wziąć magię jak śniegu nie ma ;)
    To może udanych Świąt spędzonych w gronie najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojności i zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnych, ale i radosnych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i wszystkich Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych Świąt Bożego Narodzenia Ci życzę.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych ,rodzinnych ,spokojnych i zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń