wtorek, 14 sierpnia 2018

Mała zmiana.

Znów plan wyjazdu na cmentarz został przełożony, bo przed południem burza przyszła, a potem pogoda nie była już specjalnie pewna. Może w czwartek się uda, bo jednak jest to ważna sprawa, zwłaszcza, że Dziadek ze strony Rodzicielki był żołnierzem WOP. 

Jutro z kolei chcę zobaczyć tę paradę wojskową, ciekawy jestem czy będzie równie ciekawa jak rok temu. Ogólnie bardzo podobają mi się klimaty około wojskowe, szczególnie te nowoczesne samoloty, czołgi, wyrzutnie rakiet itp. 

Dziś polecam: Gojira (death metal, trash metal, groove metal, heavy metal), Grim Reaper (heavy metal) oraz Guided by Voices (lo-fi, indie rock). 

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze porobisz jakies zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku znowu wiozę kompanię honorową autobusem do Lublina. Żeby chociaż nie padało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem dobrze jest nie dostać i pragnąć i tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam się drażliwa przez jakąś kampanię sprowadzającą kobiety do roli narzędzia seksualnego. Czuje jak gdybym była zobowiązana do bycia gotową do zaspokojenia kogoś lub może nawet...do tego by ktoś się we mnie zaspokoił.Mam na myśli, "środki na wilgotność pochwy " środki na potencje panów, której jakość mam jako kobieta weryfikować. Mam ochotę komuś wbić nóż w przyrodzenie.

      Usuń
    2. Niektóre reklamy są tak głupie, że nie ma nawet słów, by to opisać. Robi się wiele, by sprzedać nawet najdziwniejszy towar, usługi itp.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Tej nowoczesności podobno w naszym wojsku coraz mniej...

    OdpowiedzUsuń