niedziela, 11 marca 2018

Raw Air 2018, następna odsłona.

Dzisiejszy konkurs miał sporo wspólnego z loterią, wiatr i śnieg nie ułatwiały skoczkom zadania. Kamil Stoch nieco ucierpiał z powodu tej loterii, ważne jest jednak to, że nadal jest na pierwszym miejscu w ogólnej klasyfikacji zawodów. A to dobrze wróży na kolejne dni oraz na koniec Pucharu. 

Dziś polecam z Bandcampa: Atlas and the Astronaut (indie rock, post punk, rock, progresywny rock), Dakesis (power metal, metal symfoniczny, heavy metal) oraz artystę o nazwisku Curtis Matheson (blues, rock&roll, blues rock). 

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Wiatr niestety wiele razy potrafił popsuć szyki naszym skoczkom...Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. O zawodach słuchałam w aucie, bo byliśmy na wycieczce. Wiatr często krzyżuje plany, nie tylko skoczkom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wiatr nie tylko tam wiał, ale pewnie w innych zakamarkach Polski tam samo jest :( już dość mam takiej pogody, bo przez to nic robić się nie chce

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe życie to jedna wielka loteria ,sport także.

    Jakie książki o Inkwizycji czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dranie ukradli Stochowi zwycięstwo! A mnie w kaca wpędzili!

    OdpowiedzUsuń
  6. Głupi jesteś, że przepraszasz za "użalanie się" pod moim postem. Nie oczekiwałam żadnej pomocy, a przeczytanie, że też zmagasz się ze swoimi problemami jest w jakimś sensie pocieszające, szczególnie kiedy większość osób prezentuje obraz siebie i swojego życia za idealny.

    Tym razem nie znam ani jednej z muzycznych propozycji, muszę przesłuchać jak wrócę z pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stanę w obronie Młodego. Pewnie niepotrzebnie ale nic to. To że Młody przeprosił nie jest oznaką głupoty a dojrzałości.Niedojrzałością było jego przyznanie się że coś gdzieś go strzyka...Wszyscy mamy coś ale nie po to by tym epatować.

      Usuń
    2. Pisząc "głupi jesteś" nie miałam na myśli nic złego, nie miało to negatywnego zabarwienia. Chciałam, by miało to bardziej pieszczotliwy wydźwięk, ale najwyraźniej nie wyszło.

      Usuń
    3. Anyway, przepraszam jeśli Cię uraziłam.

      Usuń
    4. Też bym teraz tak to ujął, ma Pani rację, że w tym wpisie wykazałem się mieszanką emocji i pewnych mniej i bardziej przemyślanych decyzji.

      Aha. Chodziło o takie nowe miejsca. Na razie nie mam pomysłu, to w sumie problem złożony, choć może się wydawać błahy na początku. Może coś wymyślę za jakiś czas.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. W dniu dzisiejszym nie oglądałam skoków, bo tabletka nasenna zamiast w nocy, zadziałała nad ranem. Dlaczego Karina nazywa Cię "głupim"? Nieeleganckie to. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje słowa zostały źle zrozumiane, nie miałam na myśli nic złego, napisałam "głupi" w pieszczotliwym sensie, ale jak widać nie zostało to odebrane w taki sposób jaki chciałam.

      Usuń
    2. Dlaczego Pani się martwi ? Jest ok. Jesteście fajnymi , mądrymi dzieciakami.

      Usuń
  8. uczuciowesmaki12 marca 2018 21:03

    Czy dobrze wróży? Może trzeba zapytać cyganki ;-)))))))
    Dostrzegam, że zaczyna dziać się u Ciebie w komentach jak kiedyś w blogowni na interii a to zniesmacza.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale trzeba wtedy trzepnąć kiesą nieco. Ja i bez wróżenia wiem mniej więcej jak skończy się sezon w skokach. :)

      Ważne, że już wszystko zostało wyjaśnione, na Interii bywały momenty gorsze, do tego bez specjalnej możliwości wyjaśnienia o co chodzi komuś we wpisie. A tu już jest jak należy.

      Pozdrawiam!

      Usuń