poniedziałek, 19 marca 2018

Małe święto.

Jutro Rodzicielka ma urodziny, dlatego jak poszliśmy na zakupy od razu zamówiliśmy na jutro tort. Nie za bardzo cieszę się z tego powodu, chciałem do Wielkanocy nie jeść słodyczy, a tu taka sytuacja. Zobaczę może nie zjem nic, inaczej poczułbym się trochę dziwnie, tu sobie coś zakładam, a potem obchodzę dookoła te założenia. 

Dziś polecam z Bandcampa: De Bergerac (hip hop/rap), Nine Treasures (mongolski folk metal, hard rock, heavy metal) oraz Ten Foot Wizard (hard rock, blues, stoner metal). 

Pozdrawiam! 

12 komentarzy:

  1. Piotrze,dużo zdrowia i pomyślności dla Mamy.
    Podziwiam Twój takt i kulturę w odpowiadaniu na ..pewne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...tak, należą się gratulacje dla Twojej Mamy, za fakt,że pozwoliła i pozwala Ci być wyjątkowym a nie stworzyła kolejnej szarej papki.Uszanowanie dla Pani Matki i najlepsze życzenia.
    Moja rodzicielka, tak miała dość moich komentarzy, że ...ot umarła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, w końcu to właśnie każda Rodzicielka pozwala przez cały czas na to, by jej dziecko ukształtowało się jak najlepiej się da. Mam swoje wady, jednak wydaje mi się, że ogólnie da się ze mną wytrzymać, a nawet mam czasem coś ciekawego do przekazania.

      Dzięki wielkie za wyrazy uznania i życzenia.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo miła okazja i nie rób Jej tego, że tortu za zdrowie mamy nie zjesz. Od każdego postanowienia można zrobić wyjątek lub trzeba było zrobić tort kanapkowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy!
    Daj sobie dziś dyspensę i zjedz kawałek tortu, nic się nie stanie;)

    Ten Foot Wizard-podoba mi się ta nazwa:)

    Serdeczności i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Mamie się nie odmawia. Trzeba zjeść kawałek tortu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego dla mamy, pewnie jest młodsza ode mnie :). Co do postanowień i tortu - to tylko kwestia umowna...

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden kawałek tortu z okazji urodzin Rodzicielki, to nie jest złamanie zasad z punktu widzenia osoby, która raczej niczego nie świętuje, ale są takie okazje, gdzie, wydaje mi się, że można sobie pozwolić. Nie na łakomstwo, ale na kawałeczek. I zostaw ten sernik co leży obok! I tych ciastek też nie rusz! :P

    Muzycznie Enejacy niczego nie zmieniali po wygranej w TV, oni tacy byli. Problem chyba pojawił się po współpracy z Donatanem. Sorry, ale "my lubimy pić i spać" słabo wypadło w ustach Piotrka. Od tamtych klipów słuch o nich zaginął, zauważyłeś?
    Natomiast Kozak System ma już za sobą współpracę z M. Rodowicz, wspólny występ w Opolu i clip z Red Lips. I na pewno kasa nie uderzyła im do głów. Mam natomiast podejrzenia co do Enej. Ale to takie tam prywatne obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tortu nie musisz jeść... Ale kielich za zdrowie Mamy wypij koniecznie do dna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Postanowienie ważniejsze niż tort, więc mam nadzieję, że wytrwasz :)

    A przy okazji, oczywiście, dołączam się do najlepszych życzeń dla Mamy :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń