sobota, 6 stycznia 2018

Wizyta. Nadzieja na sukces.

Byliśmy dziś u Babci zawieźć lekarstwa na halluksy, mam nadzieję, że coś dadzą. Obejrzeliśmy też Orszak Trzech Króli w TV, który wyglądał jak jakieś uroczystości na Wielkanoc. 

Dziś ostatni konkurs z Turnieju Czterech Skoczni, mam nadzieję, że Kamil Stoch wygra i tym razem co da mu tego złotego orła (chyba?) będącego nagrodą w tym cyklu. Poza tym dołączy do jeszcze wyższej półki skoczków, ze względu na wygraną we wszystkich konkursach Turnieju. Swoją drogą ciekawe kto dostanie wyróżnienia w  konkursie na Sportowca Roku. :) 

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. uczuciowesmaki6 stycznia 2018 19:26

    Jakich trzech króli, no jakich? Przecież wiadomo, że to święto sześciu króli! Echchch ta telewizja ;-)))))
    Stoch już wygrał :-)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie to plus tradycja i mamy Dziewięciu już. :D

      No wygrał i to w jakim stylu.

      Wszystko gdzieś się tam koło klasyki kręci, też klasyki dotyczącej Dzikiego Zachodu. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. O! sama bym chciała obejrzeć orszak Trzech Króli; kręci mnie to. Za to mnie dziś złożyli wizytę świadkowie Jehowy [dwu panów] a ja chora w szlafroku- nie zapraszałam, ale widząc w jakim jestem stanie odeszli życząc zdrowia.
    Kamil Stoch wygrał- hurrra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat to święto nie było u mnie w domu rodzinnym tradycją, a i orszaki chodzą od niedawna.
    Halluksy mogą bardzo dokuczać, więc babci współczuję.
    Stoch robi furorę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam część Gali ale nie doczekałam się wyników, więc nie wiem kto wygrał. Osobiście uważam, że sportowcem roku powinien zostać Stoch. Bardzo mnie cieszy super champion dla Tomasza Goloba. Pozdrawiam w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam polskiej telewizji, więc takie wiadomości śledzę najczęściej w internecie, ale oczywiście bardzo cieszę się z wyników Stocha :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszy mnie,że Stoch wygrał.Przyznam się jednak ,że nie oglądałam tego wyczynu w telewizji

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakie są lekarstwa na halluksy? ;)
    To mnie zaskoczyłeś, że w ogóle są jakieś. Myślałam, że wszystko już wiem o tej branży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i już wiemy o zwycięstwie naszego skoczka! :)
    U mnie też był orszak trzech króli, dzieciaki chodzili z koronami na głowie i rozdawali grochówkę :)
    Zdrówka dla babci!

    OdpowiedzUsuń