poniedziałek, 22 stycznia 2018

Muzycznie i trochę książkowo.

Truman Capote jak na razie podpasował mi swoim stylem, jego ,,Spełnione życzenia" w jakimś stopniu przypominają m twórczość Bukowskiego. 

Dziś polecam takie grupy: After the Burial (głownie metalcore i metal progresywny), Ahab (funeral doom, jeśli lubi ktoś wolne, posępne kompozycje, dzięki tej grupie chyba powoli przekonuję się do doom metalu) oraz Amon Amarath (ożywiają różne około-wikingowe historie, choć nie tylko i serwują je w otoczce metalowej). 

Poza tym, że wybierałem nowe grupy do polecenie i czytałem ,,Spełnione życzenia" nic szczególnego się nie działo. No może poza obiadem w stylu chińskim, zupa krewetkowa z kurczakiem, na drugie ryż z kurczakiem w sosie słodko-kwaśnym. Jak dla mnie kulinarne niebo. :) 

Pozdrawiam! 

3 komentarze:

  1. Ryż z kurczakiem w sosie słodko-kwaśnym również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię chińskie klimaty, więc narobiłeś mi apetytu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klik dobry:)
    Polegając na Twoim guście, zamierzam skorzystać z polecanek,o!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń