poniedziałek, 15 stycznia 2018

Muzyczny czas. Pora na powtórkę.

Postanowiłem posłuchać sobie nieco więcej muzyki niż zwykle. Z tych założeń wyłoniły się dwa kolejne zespoły godne polecenia. Pierwszy to porcja progresywnego rocka z Włoch, zespół nazywa się Garybaldi i gra momentami w sposób odjechany. :) Druga grupa to Gentlemans Pistols wykonująca muzykę zaliczaną do szeroko rozumianego rocka. 

Czas przypomnieć sobie zasady pracy Sejmu i Senatu RP, bo w sobotę czeka mnie test z tych zagadnień. 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Do mnie dziś przyczepił sie Seweryn Krajewski, tak prosto z głowy...cały czas nuciłam.
    Zasady pracy sejmu i senatu to powinni sobie posłowie i senatorowie przypomnieć, bo ostatnio kiepsko się spisali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowoczesna podobno przez dwa lata niczego nie zdążyła się nauczyć

      Usuń
  2. To czeka Cię miły wieczór z Sejmem i Senatem :) powodzenia na teście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jak już przyswoisz sobie wszystkie zasady Sejmu i Senatu, to potem przyjdzie pora na kandydowanie - co?

    OdpowiedzUsuń
  4. To w Sejmie i Senacie są jakieś zasady?

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na teście. Mam nadzieję, że zaliczyć bez problemu :). Cod o zespołów to spodobał mi się ten drugi. Bardzo ładny ma głos wykonawca i lubię takie rockowe brzmienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na teście! A muzyka, nwm czy nie za mocna dla mnie haha

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń