środa, 1 stycznia 2020

Kolejny rok.

Zaczyna się kolejny rok mojego pisania i Waszego czytania tych moich wypocin. :D Mam nadzieję, że nie będę strasznie przynudzał, jakby co można wysłać mi wirtualnego kopa czy coś w tym guście. 

Wczoraj jakoś nieszczególnie długo siedzieliśmy, bo do ok. 00.30. W telewizji nic nie było wartego uwagi, książka jakoś mnie nie ciągnęła, więc wszyscy wybraliśmy scenariusz ewakuacji do spania. Ogólnie była to dobra decyzja, w latach ubiegłych bywały dni Nowego Roku, gdy budziłem się jak wyżęta ścierka. A w 2020 roku udało mi się tego wrażenia uniknąć. 

Dziś polecam: Wage War (metalcore, melodic metalcore, hardcore punk), Underoath (rock alternatywny, metal chrześcijański, indie rock, post-hardcore, punk metal) oraz Uada (melodyjny black metal). 

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Mnie w tym roku strzeli 10 rocznica blogowania. Mam w ogole wrazenie, ze czas strasznie przyspieszyl, te sylwestry sa coraz czesciej, bo dopiero co swietowalismy poprzedni, a juz mamy nowy z glowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby spełniło się w Nowym Roku wszystko to o czym marzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. DO SIEGO ROKU- oby się spełniło co nam się zamarzyło :)
    mnie już odchodzi ochota na pisanie bloga;
    nie tyle znudziło mi się, co zbyt wiele czasu zmarnowałam;
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w Nowym 2020 Roku!
    Wszelkiej pomyślności życzę:)
    Pozdrawiam serdecznie na kolejne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopa może nie, ale szturchanca na pewno.
    Mam nadzieję, że czytasz mojego bloga, bo jakoś nigdy się do niego nie odnosisz, tylko odpisujesz na komentarze. Proszę mi się poprawić :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrego roku życzę - pracy, samodzielności, miłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety czuję się tak jak Ty przed laty, dlatego cieszę się, że tym których lubię wiedzie się dobrze. Niechaj tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam,że blogowanie to strata czasu.Niektórzy mają go widać w nadmiarze i o czymś to świadczy.Co innego telepatia,całe szczęście,że nie jest tak szeroko dostępna.
      I w tym cały pozytyw ....
      pozdrawiam

      Usuń
    2. To zależy od spojrzenia na blogowanie. Ja piszę raczej o rzeczach codziennych, dlatego mój blog jest raczej takim miejscem zapisu wydarzeń z przeszłości. Co innego osoby przedstawiające jakieś głębokie analizy jakiegoś tematu. One muszą zapewne więcej czasu mieć na swoje działania.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Każdy spędza czas wolny tak jak uważa. Ja sylwestra spędziłam sama. No i też sobie trochę dorobiłam jako kierowca. Pozdrawiam i życzę sukcesów w 2020

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby tak zliczyć wszystkie moje lata blogowania, to u mnie wyjdzie 14.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje. Mojemu blogowi już strzeliło 6 latek. Aż nie wierzę że tyle pisze. Ostatnio zyskałam więcej czytelników co bardzo mnie cieszy. To niesamowite. Ja spędziłam sylwka z książką dość ciekawą . Skończyłam czytac przed godziną Zero 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń