niedziela, 29 grudnia 2019

Nadzieja na zmiany.

Jeszcze ciągnie się za mną resztka sytuacji z tych ostatnich dni, jakieś negatywne emocje, myśli. Mam nadzieję, że niedługo mi to minie, bo inaczej będzie słabo. Ogólnie tak sobie siedzę dziś i myślę o tym roku co właściwie już minął. Nie był jakiś najgorszy, znalazłem dwa razy pracę, jednak było też parę niemiłych, a nawet smutnych i rzutujących na przyszłość momentów. Mam nadzieję, że kolejny rok przyniesie rozwiązanie dla choć części z tych problemów, a jeśli nie to może przynajmniej jakiś kierunek działań czy coś w tym stylu. 

Dziś Rodzicielka była u Babci, gdzie umówiła się na spotkanie ze swoją siostrą. Ich relacje można porównać do nici pająka, niby jest, a jednak nie zawsze coś z niej wynikało. Niby dzisiejsze spotkanie było pełne emocji, też jakiegoś oczyszczenia w związku ze starymi nieporozumieniami, jednak nie jestem pewny czy z tego coś jednak się wytworzy. Nadzieja jakaś jest, zwłaszcza jak widzę ile by to znaczyło dla Rodzicielki, takie odnowienie relacji. Jednak patrząc chłodno wydaje mi się, że skończy się na czymś w rodzaju ,,z rodziną wychodzi się najlepiej na zdjęciach". Przynajmniej próby odbudowy relacji z przeszłości wskazują na ostatni scenariusz. Jak będzie, to czas pokaże. 

Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. To normalny zimowo-swiateczny spleen, okraszony nienajlepszymi relacjami rodzinnymi. Wyjdziesz z tego!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że czasami z "rodziną to najlepiej na zdjęciach", ale najważniejsze, że siostry podejmują próby porozumienia się, które najistotniejsze jest chyba dla Ich matki. Pozdrowienia przedsylwestrowe dla całej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę, aby Nowy Rok był dla Ciebie pomyślny, zarówno prywatnie, jak i zawodowo🎈🎈🎈🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś zmiany na pewno będą, bo każdy dzień niesie ze sobą coś nowego; byle te zmiany były na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie dla Ciebie lepszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepszy ,gorszy?Byle nie tragiczny , bez cierpienia duszy i ciała!Przeżyty,znaczy szczęśliwy!Muzyka często wprowadza człowieka w różne nastroje.(!!!).Uzależnienia gubią.Są piękni,prawdziwi ludzie na świecie ,w tym kilka dziewcząt.

      Usuń
    2. Ten co minął był momentami ciężki ale nie tragiczny. Teraz są jakieś na horyzoncie pozytywne sytuacje, wizje, więc mniej się martwię o przyszłe miesiące.

      Muzyka to coś niesamowitego. Tyle emocji może powodować, że nawet nie sposób opisać tego.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Chyba każdy przed końcem roku wpada w taki melancholijny nastrój 😀.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedzmy sobie szczerze- gdy kolejny rok nie jest gorszy od tego co już minął to już jesteśmy na plusie. Twoja Mama i Jej siostra to już duże dziewczynki i powinny mieć na tyle rozsądku, by dojść do porozumienia. Po prostu trzeba to zostawić tylko w ich rękach.
    Życzę Ci więc samych słonecznych dni i pogody ducha na co dzień i od święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siemka Mozaiko w Nowym Roku!
      będę Cię odwiedzał od czasu do czasu,niestety nie potrafię udzielać dobrych rad i "uwielbiam" wpadać w nowe problemy gdy starych końca nie widać.Ale są to MOJE PROBLEMY.
      3TRZYM SIĘ,nie ma jak dobra muuuzyka i książka pod poduchą.Hej w 2020.

      Usuń
    2. W sumie mam podobnie, czasem udaje mi się coś doradzić w miarę dobrze i mądrze. Każdy ma swoje problemy, ważne jest, by przynajmniej część z nich udawało się rozwiązać.

      Na razie mam więcej do czytania nowych rzeczy niż do słuchania. Jednak czasem w Sieci znajduje jakieś nowe muzyczne wykopalisko (albo zupełnie nowe zespoły, które są warte uwagi).

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. wykopaliska?
      Ciekawe zajęcie, przez lata kopałem, aż trafiłem na mało znany zespolik węgierski braci Bergendy.
      hej! fajna liczba 2020

      Usuń
  8. Nigdy nie jest tak, że wszystko jest dobrze, albo źle. Wiem, że pojechałem banałem, więc tylko jeszcze dodam, że życzę Ci w takim razie większej równowagi w tym nowym 2020-tym.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby się dogadaly. Siostrzane relacje bywają skomplikowane, niekiedy bardziej. Ja z moją siostrą też miałam ostro pod górkę kiedyś. Nie było łatwo się dogadać.

    OdpowiedzUsuń