środa, 8 stycznia 2020

Idealne zakończenie weekendu.

Mowa oczywiście o ostatnim, przedłużonym weekendzie. Dawid Kubacki spisał się znakomicie wygrywając Turniej Czterech Skoczni. Według mnie zapracował sobie na to już z sezon temu (a nawet i wcześniej), taki sukces miejmy nadzieję napędzi go do równie intensywnej pracy w dalszej części zimowych zawodów. Jestem ciekawy też jak w kolejnych występach zaprezentują się pozostali nasi skoczkowie. Szczególnie czekam na Raw Air, gdzie intensywność startów nie ma porównania z niczym innym w tym sporcie.

Dziś polecam: Combo Chimbita (cumbia, afro-caribbean, alternatywna), Concerto Moon (power metal, heavy metal, metal neoklasyczny) oraz Crazy Town (rap rock, rap metal, nu-metal, metal alternatywny).

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Lepiej niż idealny. Bardzo skromny i zarazem waleczny człowiek. Czuję że będzie jeszcze lepiej. Mam nadzieję, że reszta teamu też się spisze. Ale jest tych odmian rocka. Obczaje sobie podane przez Ciebie propozycje. A tak w ogóle to jak Szanowny Kolega ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze czuje sie dume, kiedy wygrywaja "nasi". ;) Politycy sa tak denni, ze zal sciska, wiec chociaz sportowcy rekompensuja.

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzymajmy kciuki za dalsze sukcesy naszych sportowców;
    na pewno będzie im to potrzebne;

    OdpowiedzUsuń
  4. Liderzy skoczni zmieniają się co roku. Ten sport akurat mnie nie pasjonuje, ale są sympatycy, więc z nimi trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukcesy Polaków zawsze cieszą, a Dawid Kubacki naprawdę na to mocno pracował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przecież gdyby nie ciężkie treningi i poświęcenie daleko by nie zaszedł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jutro oglądamy skoki?Czy siatkówkę kobiet.Przygotowałem surówkę z kiszonej kapusty z żurawinami i cebulką.Galaretkę na skórkach wieprzowych z zielonym groszkiem i marchewką.Krupnik z kaszą jaglaną.Dzbanek kawy zbożowej o wdzięcznej nazwie "kujawianka".Odpoczywając, poczytam książkę B.Tessarecha "Strażnicy"-nie dla każdego taka lektura,ale aktualna politycznie.A takich tematów nie unikniemy,niestety.Dlatego lepiej posłuchać muzyki-zasugerowałeś mi Combo?Dziś posłucham Combo Janka Młynarskiego .....z podwórek przedwojennej Warszawy,czyli jadziem panie zielonka na sentymentalnie.
    pozdrawiam w piątunio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze grają (tylko nie wiem czy dziś) piłkarze ręczni. Niby zima, a do oglądania sportów dużo.

      Bardzo ciekawe połączenia smakowe. Podobają mi się.

      Muzyczne wspomnienia to coś dobrego od czasu do czasu.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. ..fantastyczne występy Kubackiego, jest niezwykły
    ..życzę wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2020, przede wszystki zdrówka, a reszta się ułoży!

    ..ostatnio jest jakiś problem z Twoim blogiem, nie mogłam wpisywać komentarzy, a wgl nie chcą się włączać np. linki blogów..

    - pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zimowe sporty, chociaż ani nie uprawiam, ani ostatnio nie oglądam. Ale zawsze kojarzą mi się z czymś fajnym :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry trening to podstawa. Swojego czasu (20 lat temu 😀), oglądałam skoki, teraz jakoś mnie nie ciągnie do tv. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń