czwartek, 31 października 2019

Koniec z Kryptą.

Przynajmniej przez część kolejnego tygodnia. 

W sumie to dobra odmiana będzie. Wczoraj nie zachowałem ostrożności i rozciąłem sobie dość poważnie palec jakąś wystającą zszywką. Szczerze mówiąc miałem nieciekawe wizje siebie po paru minutach. Na szczęście wszystko się jakoś ułożyło w miarę. 

Poza tym czuję się jakbym trafił piątkę w jakiejś loterii. Dwa dni z rzędu w tramwaju trafiałem na kontrolę biletów. Wcześniej przez całe studia (nie mówiąc wcześniej) trafiłem może z dwa razy na taką atrakcję. :) 

Dziś polecam:  Amon Düül II (rock progresywny, Krautrock. space rock), Analepsy (slam death metal, brutal death metal) oraz Angerfist (Gabber, hardcore techno). 

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Zdarzało mi się, że na jednej linii sprawdzali mnie trzykrotnie. To był mój rekord.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bylam teraz w Lodzi, weszli do tramwaju kontrolerzy i... uwierzysz?... nie chcieli ode mnie biletu. Sprawdzili kilka osob i wysiedli. Poczulam sie taka pominieta i zlekcewazona. :(
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by było, gdybyś wykrwawił sie w krypcie? scenariusz na Halloween ;-)
    Ja miałam "szczęście " do wszelkich kontroli...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie nikt nie kontrolował, odpukac, bo jestem na L-4 !
    Spokojnego dnia życzę 🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello
      Twardowski wpadł z samego rana:"Śpieszmy się"...
      wstałem...
      Wit

      Usuń
    2. Też już patrzy na nas z tej drugiej strony. Ważne, że pozostawił po sobie tyle słów, problem polega na tym jedynie, by się w nie ,,wgryźć", zrozumieć, wyciągnąć wnioski.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Mnie kiedyś sprawdzili 3x w jednej linii

    OdpowiedzUsuń
  6. Młody, niedługo będą musieli zlikwidować rury na Wiśle i wasz fircyk w zalotach znów będzie truł rzekę i ludzi ?... Co tam na mieście mówią poza tym ,że w bagnie ciepło i przyjemnie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już dawno nie miałam kontroli kanarów... odpukać. Uważaj tam na siebie w tej krypcie.

    OdpowiedzUsuń