środa, 16 października 2019

Pierwsze wrażenia.

Dziś byłem w nowym miejscu stażu, chociaż podstawowy pracodawca pozostał ten sam. Siedziba tego wydziału jest dużo nowocześniejsza (wewnątrz, z ulicy widać raczej odstraszający budynek) niż miejsce moich poprzednich działań. Poza tym zespół jest mniej więcej w moim wieku, co bardzo dobrze rokuje. Już dziś coś niecoś działałem na komputerze, a także w archiwum (bo trafiłem do komórki zajmującej się archiwizacją). Ogólnie nie mogę na razie narzekać. Poobserwuję sytuację i za jakiś czas spytam się o możliwość załatwienia kolejnego stażu. Co najśmieszniejsze dziś jestem mniej zmęczony niż wczoraj, gdy siedziałem tylko na tzw. ,,dniu organizacyjnym". Poza tym jak się coś robi to czas szybciej płynie, aż się sam zdziwiłem jak prędko zleciał ten dzień. 

Dziś polecam: Entombed A.D. (death metal, death`n`roll), Eternal Lord (deathcore, metalcore) oraz Expurgo (grindcore). 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Zawsze wolę konkretną robotę, niż powolne odliczanie czasu do wyjścia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze wszystko wyglada tak obiecujaco. Dobrze, ze masz co robic, bo nie ma nic gorszego jak "siedz, przygladaj sie i ucz" - mozna zniesc jajo z nudow, a i tak sie nie nauczysz tylko patrzac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli działasz od samego początku

    OdpowiedzUsuń
  4. Wole robotę od siedzenia, dlatego nigdy nie lubiłam szkoleń itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zamiast za następnym szkoleniem rozejrzyj się za konkretną pracą- nie da się przetrzymać do emerytury na samych szkoleniach.Tak naprawdę te szkolenia "szkolonemu" niewiele dają, profity ma szkolący bo ma bezpłatnego pracownika.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obawiasz się, że czas ucieka Ci na odrabianiu stażów???
    Mnie by to gnębiło, bo marzył by mi się stały etat.
    Może warto rozglądać się za zatrudnieniem na stałe???

    OdpowiedzUsuń
  7. hello
    dziś uwalniam
    J.A.F.Stoner,Ch.Wankel"Kierowanie"
    "Rachunkowość lokat finansowych"
    D.Misińska "Podstawy rachunkowości"
    H.Balzac"Eugenia Grandet"
    Muzyka:blues
    Wit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to trochę nie mam możliwości by coś łapać z tego uwalniania. Nie mniej dziękuję.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Trzymam kciuki za kolejne udane dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy w pracy nie siedziałam, nie nudziłam się.
    Powodzenia na kolejne dni🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Tak tylko daję o sobie znać, że ciągle tu jestem, czytam, obserwuję na bieżąco ;) Powodzenia na stażu! Wyciągnij z niego jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda że jak człowiek w coś wsiąknie to czas leci szybciej. Mnie bardzo szybko leciał czas jak robiłam protokoły z kart do archiwum .

    OdpowiedzUsuń